Tuesday 30 September 2008

Sedih

Aku sedih sangat hari ini.. tidak mampu aku luah dengan kata-kata apa yang ada dalam hati dan fikiranku..

Kali ini aku sudah benar-benar hilang rasa sabar.. Ketika dalam bas.. aku tidak sedar airmataku mengalir perlahan.. banyak sungguh yang aku fikirkan hingga tidak sedar titisan itu mengalir sepi..

Syahdunya sehari sebelum raya begini.. tertumpah juga airmataku sekali lagi..

Mengapa.. Jangan ditanya.. sebab apa? Jangan juga diandai-andaikan.. aku tidak mahu bercerita..

Entahlah..

Nak tahu apa yang aku sedihkan????

....









.......









.........................................









.................................................................










.............................................................








.....................






..................




Tahun nie tak dapat dah benda nie

Selamat Hari Raya ye.. saje bagi suspen sikit... ;)

4 comments:

Daffodil said...

Ala.. buat suspen jek! ingat sedih xraya arini, hikhik sbb da start msk smlm.. rupanya... ala kassim... dok tayang buat apa pas le sket.. ('',)

Nazali Noor said...

Iinaaa...

Saspen jer...

Salam lebaran dari Liverpool...

Let's dine out said...

Iina tak yah lah sedih2 sangat, nas tahun pun dah rasa homesick sangat.Ini dah raya ketiga kat sini tau..waaaaa.......

iina said...

daffodil>saje suspen.. pas ke? RM tak laku ler kat uk nie hehehe

abah> saje rindu nak dapat duit raya.. sini takde.. jimat ekk
salam lebaran dari kami berdua

Nas> sama ler kita Nas.. sama2 homesick nak wat camna dah kat rantau orang kan

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin