Sunday, 21 September 2008

Berjalan ke Carboot Lanark

Pagi ini aku ajak pakwe ke carboot.. kali ini ke Lanark.. kali terakhir kami ke sini rasanya beberapa bulan yang lepas.. itu tumpang kereta eda..

Kali ini teringinlah nak pergi dengan kereta sendiri.. akhirnya kami sampai juga.. rasanya hanya kami sahaja orang malaysia yang ada di situ.. takde apa sangat yang dibeli pun.. sekadar menjamu mata.. beli barangan dapur..

Sempat jugalah aku ambil gambar disekitar carboot Lanark ini..


Tengok hardware lagik??






5 comments:

Akak said...

Salam Iina...

seronoknya pi carboot sales, teringin nak pi awat Iina tak bawa akak sekali..huhuhu...

iina said...

akak..

tak ajak ke.. bukan akak ikut ke?? hehehe xpe mggu depan kita p ekk

ctnik said...

eh,carboot lanark ada lagik??kalau tau,minggu lepas kita jejak sana..agak2 minggu ni ada lg tak kak?mau bwk org baru kenal lanark..

iina said...

ct..

Ada lagik carbot lanark tu.. minggu depan rasanya ada lagi. ari tu p akak je org mesia kat situ.. cuaca pun panas.. oklah not bad.. tapi akak takdelah sangat beli brg apa2 pun .. takat beli brg dpur je..

ctnik said...

tq kak..nanti cuba pujuk driver utk ke minggu depan

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin