Thursday 25 September 2008

Apa 'Another Got it' tu?

Masih ingat lagi aku masih ada satu lagi 'Got it' yang masih aku rahsiakan..

Nak tahu ke apa dia.. cam rasa bersalah je kalau tak beritahu.. sedangkan dah panjang lebar aku buat cerita pasal benda tu kan.. nie bukan kes nak menunjuk-nunjuk ekk.. sekadar untuk berkongsi dengan rakan-rakan.. so juliet..cikgooden.. adykasyah kalau korang semua jeles.. hehehe memang saje dijeleskan ye.. sila-sila kan.. ;)

So semalam akhirnya aku keluarkannya dari kotak.. setelah hampir 3 hari tidak berusik.. rupanya lebih menyeronokkan dari iPhone baru aku hehehe.. eksen betul kan..

So semalam aku test berapakah usia otak aku.. nak tahu dia jawab apa selepas aku buat test tu.. usia otak aku sama usia dengan orang berusia 70 tahun.. sabo jelah hati.. tua bebeno ke otak aku nie.. ke saje nak bagi orang gabra supaya rajin layan games yang disediakan.. psycho ler tu kan..



So apa dia.. aku tunjuk gambar jelah.. lepas nie gerenti kot otak aku usianya 20tahun hehehhee..

Inilah games ye .. Brain training 'How old is your brain?'



Aku siap dapat cover kulit lagik.. so senang nak bawa kemana-mana . Kalau kena menunggu lama ada jugalah benda yang aku nak buat.. layan Nintendo DS


Inilah detail benda yang aku dapat dengan pakej 'Manager Special' di Debenham Argle Street Glasgow.. sapa nak beli.. silakan ekk..

Kalau anak buah aku dapat nie.. mahu dia akan sayang aku sampai bila-bila.. hehehehe..

2 comments:

Enche' Adykasyah said...

Kah kah kah.. Yang ni memang tak jelez...
I punya PS2 kat rumah tu sejak beli tahu lepas baru main tak sampai sejam pun..

Tak minat main games ni.. More to outdoor adventure..

Anyway, enjoy your Nintendo..

Awat tak beli Wii? Lagi seronok main macam orang tak siman aje nanti...

iina said...

ady

wii tak minat sebab takde sapa nak main kat rumah nie.. kalau yang nie boleh juga bawak p mana-mana.. idak ler boring..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin