Thursday 25 September 2008

Salam Lebaran

Memandangkan semua kawan-kawan sibuk menghantar kad raya.. maka aku ambil kesempatan ini untuk menulis dan merekabentuk 2 keping kad raya untuk semua..

Kad raya ini untuk semua rakan blog yang tersenarai di dalam blog ini dan juga buat semua pembaca dan pengunjung setia blog ini..

Mashi
Cappucino
Rusdi n Family
Zahuri-Kak Pah
Ina Seri
AzamHusna
Reen
Mazeq
Norzu
Kasihku Abadi
Madam lieza
Midah
Bungadaffodil
Fajar
Nani Deen
Ladypotpet
Akuatik
Kyazz
Kak Tiny
Kak Long
Julietchun
Chinta
Akak
CikguZue
Tokma
Abahnajwa
Cikgooden
BeruangMadu
KakLady
Shafa
JabberOn
Enche' Adykasyah
Badakbiru
Viruspadu
middaygeo

Terimalah kad raya dari kami berdua..


Salam Ramadhan dan Aidilfitri

Maaf zahir dan batin

9 comments:

julietchun said...

Alahai,sayunya aku rasa.Slmt Hari Raya & maaf zahir batin, buat open house jgn lupa jemput aku.

iina said...

juliet..

Insyallah.. aku akan jemput walaupun aku tahu ko takkan datang ye.. selamat hari raya ye

CikguZue said...

alahai syahdunye....
Selamat hari Raya aldilfitri dan maaf zahir batin drpd kejauhan ini...

julietchun said...

Mane ko tau aku tak dtg? Tetibe terpacak dpn pintu baru ko pengsan,jaga-jaga ko.

iina said...

cikgu> selamat hari raya aidilfitri juga.. syahdu ke?? dah ramai tegur nie.. waa.. aku jiwang n syahdu nak raya tahun nie

juliet>betul?? aku tunggu.. kalau sampai aku jemput ler ko masuk umah aku.. takkan lak pengsan abis camna lak ko nk raya.. rugi ler hehhe

viruspadu said...

SELAMAT HARI RAYA & MAAF ZAHIR BATIN

dari vp, laloque dan An-nisa

Akak said...

Salam Iina...

Akak ingin mengambil kesempatan nie utk mengucapkan Selamat Hari Raya Aidil Fitri & ingin mohon maaf andai ada salah & silap samada yg akak sedari maupun tidak...

julietchun said...

Aaah la,kalo ko pengsan camne aku nak dapat duit raya? Takyah pengsan dulu lah,lps aku blk baru ko pengsan wokeh.

Abahnajwa said...

Salam Lebaran Iina...Kim salam kat Zaidi ya..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin