Tuesday 2 September 2008

Rindu

Hari ini aku rindu.. secara tiba-tiba rasa itu datang lewat malam ini..

Entahlah kenapa hatiku begitu rindu sekali..

Pastinya ada sebab mengapa aku jadi rindu..

Ingatanku sentiasa ada.. dulu, kini dan buat selamanya..

Kenangan lama datang bertandang lagi..

Apatah lagi lewat bulan puasa ini.. aku teringatkan sebuah kenangan lama..

Ahh... Hatiku rindu pada kenangan itu..

Apa jua kasih dan cinta dihatiku tidak pernah padam apinya..

Sampai bilakah berakhirnya rindu ini..

Aku pasrah mengenangkan kenangan itu.. yang tidak mungkin dapat ku ulang semula semua itu..

Mengapa aku menjadi begitu rindu.. mengapa..

Rasa Hati :

Yang dirindu adalah kenangan.. detik-detik yang pernah dilalui bersama.. walaupun empunya diri tidak kemana-mana.. ada depan mata.. ada dihati.. tapi aku tetap rindu kenangan itu.. setiap kita punya kenangan yang dirindui.. punya memori yang sentiasa kekal disanubari.. punya ingatan yang takkan luput buat selamanya.. itulah yang aku rindu.. setiap manusia bila makin melewati usia.. kita akan mula mencipta kenangan demi kenangan.. tindakan demi tindakan.. tapi kenangan lama tetap ada dalam album jiwa walau hayat dikandung badan..

3 comments:

cikgooden said...

lumrah la cik kak!...rindu rindu nih..ha ha ha!

julietchun said...

Rindu sapa ni? Ko jangan Na,bulan2 posa ni tak baik tau :D

iina said...

cikgooden> lumrah ke? hehehe ada rindu sesiapa ke?

julietchun> rindu pakwe sendiri xleh ke hehehe? abis tu nak rindu kat sapa.. kat ko ler camtu ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin