Thursday, 1 January 2009

Yang Baru


Selamat Tahun Baru 2009

8 comments:

middaygeo said...

hepi new year kak iina..semuga tahun ni byk yg indah2 jer..yg tak bapa tak indah kita buang msk tong sampah

jane said...

salam puan,

salam tahun baru 2009. moga tahun ini lebih baik dan lebih bahagia dari tahun2 sebelumnya!

KAKTINY said...

semoga setiap detik saat dan ketika.. kita terus tabah dan bahagia.. dan mampu terus tersenyum walau dlm payah..

selamat tahun baruuu....

eiyda said...

Selamat tahun baru iina..eiyda doakan semoga impian dan harapan baru iina tercapai..insyaAllah.

Faiza said...

Salam Iina...:-)

Selamat tahun baru 2009 Iina...terus kuatkan semangat anda...semoga tahun baru ini akan membawa seribu keberkatan,kejayaan serta kegembiraan buat anda...:-)

May Allah swt bless you always Iina...:-) take care,k...

Salam dr bumi Preston,Lancashire UK:
-Faiza-

ku tak sempurna said...

eppi nu year, dear
:D

julietchun said...

Yg jauh kita dekatkan, yg dekat kita rapatkan,Selamat Tahun Baru.

iina said...

Mid

Selamat tahun baru.. betul yang tak elok kita buang je.. bukan takat kat tong sampah.. kat mana2 yg tak leh ambik balik dah ;)

Jane

Selamat thn baru juga.. semoga tahun nie kita dapat segala yang kita impikan

Tiny

Selamat tahun baru.. semoga hari-hari lebih ceria dan mengembirakan.. teruskan senyuman k ;)

Eiyda

selamat tahun baru ;) semoga semua impian eiyda pun tercapai.. amin.. insyallah

Faiza

selamat tahun baru dik.. Insyallah.. dan semoga semua itu juga menjadi milik faiza.. ;)

KTS

happy new year love.. ;)

Juliet

Betul tu.. so apa lagik?? bila ko nak sampai glasgow nie?? aku tunggu ko kat airport sok ok ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin