Sunday, 4 January 2009

Brunch Roti Popia Sardin

Sejak semalam aku teringin nak makan roti sardin.. semasa ke Asda membeli barangan mentah.. ketika lalu di bahagian 'canned food' aku minta pakwe ambilkan beberapa tin sardin asda yang hanya 24pence setiapnya..

Pagi ini bangun sahaja tidur pun sudah agak lewat.. sengaja bangun lewat kerana secara rasminya hari ini adalah hari terakhir aku bercuti panjang selama seminggu lebih sejak X'mas.. Sekejap betul masa berlalu.. kenapalah tak cuti lagi ekk hehehehehe ;)

Apa lagik yang dalam kepala aku untuk sarapan pagi nie?? Roti Popia Sardin.. sebenarnya boleh takat guna roti jek.. tapi rasa cam kecik sangat dan pastinya akan serap minyak.. bila salut dengan kulit popia kurang sikit minyak yang diserap dan lebih ranggup bila dimakan ;).. Lagipun aku kan rajin hehehhee dan nampaklah beso sikit.. makan 2 ketul pun dah kenyang..

Bila tengok jam dah kul 12.00 alamak.. dah time makan tengahari.. takpelah kiranya untuk breakfast n lunch sekali ler kan (brunch)..

Kemarin aku buat ayam goreng.. nie semua kes teringin nie.. dah lama sungguh aku tak buat ayam kfc aku nie.. tetiba2 jek teringin habis.. apa lagik.. settle bab teringin nie sebab selamat dah kami habiskan semalam :).. tinggal gambar jek buat tatapan korang semua ya..

Nak?? Buat sendiri ye.. nak pos jauh.. idak pun tunggu aku balik mesia jelah kalau korang nak rasa.. ;) Agak2 time tu kalau aku malas nak buat.. kita p KFC dan cari jek roti sardin tu kat pasar malam ;)

4 comments:

Tijah Lawa said...

nak KFC sound ahhh!!! seblm ke kole klawang kite singgah tasik jaya dulu...ala, tmn tok dagang ado shotkat gi jelobu per...

iina said...

Jah

Insyallah.. tau jalan tu.. tapi selalu den kalau dr soromban takdo de lalu situ .. pakwe den kan skema muahahha mano nak shortcut2 nie.. alah jgn tunggu den balik kolo klawang sok den balik banting pun dah kiro dokek jo dr umah omak den..Insyallah.. ;)

badakbiru said...

fuh...sodap nye..! dua2 tu feveret saya tu..hehe.rajin btol akak ni masak eh..

zany said...

dua tiga menjak ni asyik makan ayam goreng dan teringin je nak makan roti. cuba buat tadi, kalau baling ke dinding pun tak pecah roti tu, he, he....keras

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin