Wednesday 31 December 2008

Semoga Hari-Harimu Seindah Suria

Buat sahabatku yang jauh.. di Alam Damai

Selamat Hari Lahir Buatmu..


Semoga Panjang Umur dan dimurahkan rezeki

Semoga semua impian dan hasratmu terlaksana dan doakan aku jua semoga semua impianku juga terlaksana sama..


Happy Birthday Dear Tiny..

Hari ini juga ulang tahun pertemuan aku dengan seorang sahabat baik.. yang telah bersama aku saat suka dan duka.. berkongsi sedih dan gembira.. menangis dan ketawa gembira bersama.. Aku takkan lupa semua yang telah kita lalui..

Happy Friendship Anniversary.. I always remember that moment when I saw you for the first time.. and since then we always be good friend.. You share my tears.. You share my happiness.. You know me as you know yourself..

I love you.. I love you friends ;)

Juga buat semua sahabat-sahabat baikku.. Dimana sahaja anda berada.. (Baik yang tersenarai dalam blog ini atau tidak).. Walau apa juga yang anda lakukan.. Aku sentiasa beri sokongan tanpa putus asa..

6 comments:

Kaktiny said...

TERHARUNYA AKU.... tak dapat aku gambarkan dgn kata2 mahupun ayat pabila membaca bait ayat demi ayat... (kang terover d acting plaks.. ahakss...)

AKU SAYANG KO... segala peluk cium aku utk ko.. segala senyum tawa aku bergetar nama ko...

AKU TERHARU sahabat....

terima kasih..

you really make my day shine and my night full of sweet dream...

word just CAN'T DESCRIBE HOW HAPPY I'M..

luv you.. and wish that our friendship will last forever...

(huhuhuhuhuhuhu.... dah mendudu-dudu dh aku nih.. hihihihi)

iina said...

Tiny

Ini hari gembira untukmu.. seperti mana aku sentiasa buat entri happy birthday untuk kawan-kawan baik aku sebelum ini.. so kali ini giliran ko pulak dapat special entri nie dari aku ;)

Semoga persahabatan kita terus berkekalan hendaknya.. Happy Birthday dear.. Take care ok ;)

ceri masam said...

selamat tahun baru iina :)

and hepi bday for ur fren...

azza_irah said...

semoga ketulusan dan keikhlasan yg terjalin antara iina dan tiny kekal selamanya..

zura aini said...

Salam Maal Hijrah,
Selamat tahun baru.
moga hari mendatang beroleh kegembiraan, kebahagiaan setiap masa. Moga perjalanan yang ditempuhi lancar dan dipermudahkanNya.

iina said...

OL

Happy new year for u too..

Azza

Insyallah semoga persahabatan kita juga berkekalan..

Zany

Salam maal hijrah dan juga salam tahun baru.. Semoga semua itu juga milik kita bersama dan dipermudahkan segalanya

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin