Tuesday 23 December 2008

Itu dan Ini



Tafsir sendiri maknanya..

8 comments:

julietchun said...

Arah hidup kita
Digambar bintang diangkasa
Dan berkelip melukis cinta
Terciptalah lagu kita

Itulah tafsiran aku.

KTS said...

lukisan kanak2 mana ni?? (betul ke... kang rupa2nya mak kanak2 yg lukis, termalu plak aku :P)

mungkin sau hari nanti, pelukis ini akan jadi lebih hebat dr leonardo da vinci.. siapa tahu..

tafsiran aku : ko nak kata yg ko syg kat aku... hehehehe.. aku tahu... takyah malu2 :D

CRAZY BEAUTIFUL88 said...

bintang-bintang berkerdipan di awam biru tapi siapakah yang berjaya mencuri hati ku nanti

kakpiah said...

jula juli bintang tujuh ngan dimana henbeg Guess yg ku cintai..

amacam? terrer tak aku tafsir kak?? muehehehe...

iina said...

Juliet

terpesona aku baca tafsiranmu.. aku terpana dengan kata-kata itu.. bravo bravo.. wah respek sama lu ler

KTS

leonardo da vinci? tunggu aku p paris tgk gambar monalisa tu... nanti aku tangkap gmbrnya khusus utk ko..

muahahaha oklah aku ngaku ku syg.. aku rindu muahahaha.. (terpaksa cakap nanti majuk aku gak yg susah)

CB88

wah22 aku terpegun kali ini.. memang hari2 tgk bintang kat sini kan nak x'mas nie kan kan hehehe.. hatiku telah dimiliki.. hati org lain?? aku xtau hehehe

Piah

uihh ko memang mata duitan dan begtan tau.. baru jek semalam akak round p tgk jam guess.. tgh kira2 nak rembat satu masa boxing sale nie.. cam ko tetau jek ekkk

Kak Long said...

lukisan 1 > cita2ku setinggi bintang dilangit

lukisan 2 > cinta? hati ini masih penuh tanda tanya

keh keh keh...bulih ka lagu tu?

iina said...

kak long

tafsiran 1 : boleh diterima hehehe ada kena ngena gak tu

tafsiran 2: boleh diterima gak..

kesimpulannya boleh boleh.. terpulang pada sesiapa nak tafsirkan ;)

aNIe said...

Lukisan anak2 kadang mempunyai maksud tertentu....

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin