Tuesday 2 December 2008

Minum Malam2

Sedang sibuk memanaskan lauk pauk di dapur..

Secara tiba-tiba aku teringin nak makan maggi.. memandangkan stok manggi tu ada 1 kotak besar yang luak sikit je.. dan entah kat mana aku ternampak ada sorang tu kan melantak maggie sesedap rasa kat giant.. hehehehe.. apa lagi aku pun order ler maggie di dapur sendiri..

Selamat menjamu selera ye..

Kita makan dulu.. kalau nak order.. sila-sila ler ke dapur masak sendiri ekk.. sini takde order-order tau.. kedai jual makan malam takde sejuk-sejuk nie.. malah time panas pun takde gak..

Nyum-nyum sedapnya walaupun belum masuk mulut lagi.. :)

8 comments:

Ungku Nor said...

tapi megi goreng giant tu mang best woo..ai tel yuuuu..
tak caye tanya la kak TIJAH tu..hehehe

Kaktiny said...

mesti ko terliur maggi kak ungku order tu kan.. hehehe..
sian plak aku dengar ko ngidam nak baulu.. huhuhu.. ketupat, lemang, rendang, tart nenas, samperit tu semua tu tingin tak?.. hihihi (lagi nk memanaskan ko yang sedang kesejukan kat sana tuh.. hehehhehe)

KTS said...

sejuk2 mkn maggie panas mmg best... org kata la... bukan aku kata...

sebenarnya aku tak suka maggie... dan sgl jenis mee... hehehehehe

julietchun said...

Rajinnya ko,siap goreng pastu ltk mix vege lagik. Aku rajin gak,beli megi cawan, bukak seal, boh air panas, tutup ngan piring,tgu 2 minit, slurpppp,ahhhh,kenyang.

azrina said...

sedapnye megi goreng!!mcm nak wat je balik ni..heehheheh

badakbiru said...

wahh...sedapnya...!minta sket..hehe
lapaq ni..tak bekfes pagi tadi, nk kuar lunch takde teman..huhu

iina said...

Kak ungku..

Takpe sok den balik den p giant seremban tu.. dokek jo ngan umah pak lang den

Tiny

waaaaaaaaaaa.. ko sesaje je bg aku ye hati panas membara muahahhaa.. time2 nak raya ko sebut2 lak.. kalau ko nak pos sila kan ler.. tapi gerenti ye sampai lepas raya so takde makna kan kan.. tapi kalau sampai aku akan habiskan jua muahahahha..

alah tiny aku dah biasa hidup dengan benda2 yg takde kat mesia.. terutama makanan & sebagainya.. hidup kat tmpt org kan kenalah sesuaikan diri.. lagipun kalau takat ketupat rendang tu kuah kcg anytime je aku masak.. (aku kan teror)

KTS..

ko terlepas satu nikmat makanan.. abis laksa pun ko xmkn ke? dia mee gak.. kue tiaw?? uhh lugi looo

Juliet

kaedah ko tu mmg rajin hehehhe sangt2 rajin utk org yg malas.. aku gak yg terlebih rajin heheheh

azrina

sila ler.. sila.. memang saje je suh korg semua masak lagik umah hehehhe

badak biru

dik. lah cian ye.. akak dulu selalu gak camtu bila kena time malas.. next time adik letak je stok maggie standby atau roti dlm laci.. kalau kena masa takde mood atau malas nk kuwa atleast ada benda nak mkn dlm laci.. jgn biasakan dik nanti masuk angin :)

Kak Long said...

saya akan masak maggi bila dah tak lalu nak makan apa2 atau bila tak tahu nak makan apa. maggi nikan macam pembuka selera....

telan air liur nengok gambo kat atas tu...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin