Wednesday, 10 December 2008

Secawan air madu dan kayu manis


Sejak semalam badan masih terasa semacam.. sejak awal pagi lagi perut juga terasa sebu.. pernafasan juga agak terhad.. aku mula risau andai asma pula nak datang menyerang.. lagipun pagi semalam cuaca memang terlalu sejuk

Hari ini aku minum air madu dan sedikit serbuk kayu manis.. selsema agak berkurangan nampaknya.. hanya pagi ini kepala mula rasa berpusing-pusing pulak.. emmm.. penangan raya ke atau sejuk..

Harapnya lewat pagi nanti akan berkurangan semuanya..

8 comments:

julietchun said...

Dok bawah selimut je lah, jgn ko nak kuar mana2. Sini pun ujan memanjang. Huappp! Aku rasa nak tido lah.

aNIe said...

Salam Aidil adha buat iina di glasgow...

Dah sihat ke?...berkhasiat juga air madu tu ye.

jane said...

salam....

selema ya...take k.

badakbiru said...

demam ke?sian dia...makan ubat ye, pastu rehat cukup2..;)
take care akak...!

iina said...

Juliet

Ikut hati memang nak tidur je.. tapi makin byk tidur aku lagi pening kepala.. kalau ko cam aku tak tau.. tak ujan pun ko tetap ngantuk gak

Kak Anie

ada kawan bagi khasiat madu lebah dengan kulit kayu manis utk selsema.. so cubalah tengok ada perubahan sikit.. dah kurang sikit just kepala je rasa semcm

Jane

Insyallah thanks ye

Badakbiru

Dik.. taklah sampai demam.. just badan cam xbape ok sgt terutama kepala.. akak kalau mkn ubat mmg liat heheheh lebih suka ambik secara traditional.. xnak bergantung sgt dgn ubat2an kecuali terpaksa sahaja.. thanks ye

Ungku Nor said...

ni efek lepas demam la tu kot..

tu laa. malas makan obat ;p

iina said...

kak ungku

alahh kak cam tak tau den camno.. den tak gomar de makan ubat doktor nie.. memang den maleh.. den raso lah sobab lain nie.. raso2 den sobab sejuk nie ahhh lah..

KAKTINY said...

dh sehat lom?..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin