Saturday, 13 December 2008

Majlis Penghayatan Aidiladha Glasgow

Alhamdullilah selesai sudah program hari ini.. Majlis ini anjuran bersama Komuniti Malaysia Glasgow dan Sekolah Malaysia Glasgow..

Tujuan majlis ini adalah untuk meraikan Hari raya Aidiladha yang lalu dan turut meraikan 3 keluarga yang mengadakan aqiqah untuk anak masing-masing.. termasuk juga untuk mempromosikan sekolah malaysia Glasgow dan memaklumkan dengan ibu-bapa aktiviti terkini sekolah..

Sup yang dimasak pun dah habis licin.. sampai ada yang tanya .. takde lagi ke? Siap ada yang tukang promosi..

Daging-daging aqiqah pun selesai semua dibahagi-bahagikan.. dan lebihan lauk juga turut dibawa balik oleh semua yang datang ..

Majlis tamat pukul 3.30 petang.. Antara gambar yang sempatku ambil sepanjang majlis berjalan ;)

6 comments:

ummul aqeem said...

salam aidil adha,
wah!! meriah sakan sambutannya.. seronoknya..

::SRISUFI:: said...

salam sis

alangkah seronoknyer bila berkumpul ramai2 mcm tu kan sis...selamat menjamu selera sis...bila ek kita leh jumpe ???

moga sis sentiasa maju cipta karier kat saner..

cyg selalu

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

gila meriah kan..he he he. ni sambung dari mood aidil fitri aku syak.

nak tanya la cikgu ni grad ukm ka dulu masa under graduate?..lama dah nak tanya..ha ha ha.

iina said...

mummy aqeem

Salam aidiladha juga.. meriah semalam.. memang sakan masing2 ye ;)
------------------------
Dik Sri

Memang meriah kalau dah jumpa tu.. lupa diri sat.. bukan lupa pe.. sakan ambil gambar hehehe.. insyallah ada peluang nanti pasti kita jumpa kan ;)

Jaga diri
----------------------
Cikgu oden

hehehe sambung raya.. teman ye raya bukan sebulan dah.. berbulan2 ;)

lahh.. bukan teman dah bagitau ke dulu memang grad UKM.. anak jati ilmu, mutu dan budi nie.. dulu2 masa main hoki utk ukm.. siap nyayi lagu nie sebelum lawan.. semangat tu.. hehehhe

KAKTINY said...

mak aiiii... happening siot juadahnya.. cam tak terasa jer ko ada kat UK.. ala2 cam opis mesia punya gathering jer.. hehehhe..

ku tak sempurna said...

betui ka sup tu sedap?? :D

weyhhh... takde ke abg2 macho yg bole diperkenalkan pada aku... tgk dlm gambo tu, ramai gak abg2 yg menyelerakan... nyumnyumnyum...

hikhikhik (gelak gatal)... tak sesuwaiii

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin