Sunday, 1 February 2009

Merah Biru Hijau Kuning

Inilah aktiviti yang kami lakukan bersama hari ini.. Persediaan untuk acara Hari Sukan SMG pada hujung minggu depan.. dan masing-masing sibuk menyerlahkan bakat mengubahsuai poster rumah sukan mengikut warna..

Hari : Ahad
Lokasi : Rumah aku ;)
Jamuan : Mee rojak ;) (bab ini yang penting nie)
Warna terlibat : Merah Biru Hijau Kuning




Kita tunggu acara kemuncaknya pada hujung minggu hadapan nanti ;)

7 comments:

Tijah Lawa said...

ambik ko. dah cam kursus biro tatanegara aku tgk dah tu. hehehehe.

*isk! sodap eh lak donga lagu HERO mariah carey ni ha...

kakpah said...

kerja ramai-ramai macam ni yang best ni. Kerja..kerja..pastu makan.......

iina said...

Tijah

Takdo doh cam BTN ye.. BTN duk hutan ler ini duk umah ;)

Kak Pah

Hehehhe bab makan tu yg penting kak.. keje pastu takde makan sakit ooo... penat ;)

yani_worldpeace said...

amboi seronoknya kak iina...nak nak mee rojaknya...

Ungku Nor said...

macam persiapan hari sukan lak..hehe

iina said...

Kak

Memang utk hari sukan pun.. untuk sekolah malaysia glasgow.. prepare balut hadiah dan poster rumah sukan ;)

iina said...

Yani

Nak mee rojak ke? alah kat shah alm tu ramai jek yg jual.. akak ye yg jauh2 gak yg ko nak ekkk heheheh ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin