Monday, 9 February 2009

Salji Isnin

Sejak petang semalam.. salji tebal.. lewat malam tadi pakwe bawa segumpal salji naik ke rumah dan tayang padaku.. rupanya salji tebal di luar rumah.. lantas aku jengah ke tingkap.. memang tebal salji semalam memenuhi jalanan..

Hari ini salji masih tebal lagi.. cadangnya aku akan bermain salji lagi petang ini ;) Walaupun demam separa baik.. nie namanya degil hehehee.. mana mungkin dapat dilepaskan peluang seperti ini ;)

Gambar tak dapat nak diupload.. USB kabel tertinggal di rumah dek menukar beg yang lain sebab awal-awal lagi dah rancang berada di CIS separuh hari sahaja ;)

Nanti aku update gambar yang telah aku ambil, lewat petang nanti ya ;)

4 comments:

-SRISUFI- said...

salam sis...sri belum sempat mengirimkan email...sri salu on YM tunggu sis on line ni...ada perkara nak share..ohoho

kakpah said...

hahaha.. tau pulak tu degil. Omak cakap domam domam duduk yo ontok-ontok lam ghumah tu. tak yah ngengado main snow lak.

Cikgooden (Selumbar Emas). said...

demam ka?...moga cepat semboh..dah sembuh gi main salji..dah main salji demam..makan ubat.main salji. demam.

hmmm...org degil camtu la..he he he.

iina said...

Sri

Nnti akak ol nmpk akak msg k

Kak Pah

Hehehehe kak.. alahhh snow bukan tiap ari tau kak.. nan ado tau.. nieh ngegado lah nie ahhh.. den poei kojap jo.. takdo doh lelamo..

Cikgooden

separa demam.. dah nak kebah sebeno ye.. just on-off jek.. biasalah degil tu tanda ye lasak n cerdik kan kan kan ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin