Thursday, 5 February 2009

Salji turun lagi

Mungkinkah salji tebal menyelimuti bumi Glasgow lagi?? Rintik-rintik halus salji kelihatan jelas tanpa hentinya di sebalik tingkap.. hati terusik dan teruja kembali.. Mungkinkah ada lagi salju itu?? Mungkinkah memutih lagi di segenap bumi Glasgow ini?


Kita tunggu ya ;)

6 comments:

kakpah said...

kau ambek yo salji tu simpan dalam poti ais. hehe..

julietchun said...

org tua2 ckplah, bentuk tgn ko tuh kalo lempang org bes tuh,hahhaha.

KAKTINY said...

TUNGGUUUUUUUU....
(sampai habis pantang... hahahhaha)

eh eh.. ni dh terlanggar pantang plak dah nih.. hihihi...

iina said...

Kak Pah

Takyah ler kak kek peti ais pun banyak ais.. den nak kono buang dah sesak nak nutup pintu doh

Juliet..

Kira-kiranya ko tu orang tua ler ye gitu.. dah tua rupanya ko ek

Tiny

Ko pantang apo?? pantang jumpa ekkk wakakakah mmg dah langgar golek guling tunggang langgang dah ;)

kakpiah said...

kak tiny dah bersalin? dapat bebi boy ker gegurl??
wakakaka...

ala..kak..
takat amik gambo selji besar2 semut tu nak wat apa..
kasi pose la baring2 atas selji tu..
heheheee....

iina said...

Piah

Ceh ko eksen akak saje jek tak nak eksen.. krg ko gak jeles.. nak bring atas salji.. aku taknak membasah dan mengotorkan jaket labuh akak tu.. oooo mahal ooo heheheeh ;) tak sompek ler nak baring2 akak bz ler ar nie dpt ambik gmbr jek

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin