Saturday, 21 February 2009

Salmon grill istimewa

Pagi tadi selesai membayar bil di pejabat pos.. aku singgah di farmfood untuk mencari makanan beku.. Ternampak peket plastik yang mengandungi 8 ketul 'Salmon steak'. Lantas hati teringin nak makan Salmon grill.. yang hanya pakwe sahaja yang pandai membuatnya dalam rumah inilah.. Aku?? nan adolah.. memang tak reti atau buat2 tak reti pun ye heheheh ;)

Akhirnya sedang dia enak melayan melihat news.. ebay.. gumtree.. iklan tah apo-apo.. aku paksa dia buatkan Salmon grill untuk ku..

"Buatlah bang.. orang teringin nie"

"Alah nantilah.. kejap lagik"

"Tak leh nanti-nanti.. karang mesti tak buat"

"Yelah.. yelah"

Hehehe misi berjaya..


Akhirnya ini yang dia siapkan untuk ku tadi..
Terpesona melihatkan ikan salmon grill bersama sayuran sekali..

Dan aku makan dengan senang hatinya..

Jemput makan ya.. ;)

6 comments:

kakpah said...

Laa... baru nak memuji kau ina. rupo e pak we kau yang buek. Ish..ish.. sodap e kalau ado orang masak untuk kito kan...

Faisal said...

nasib baik 'ina' aku pandai buat salmon grill, kalo tak mau aku pun kena buat sendiri.. thehehee

sedap salmon ni, tapi kat sini mahai la..

MiD said...

huhu food pulak sabor jerla kalo bertandang "rumah" k.iina nih

dgn gambor jln2nyer lg yg buat berahi jiwa selalu

sesungguhnye sgt jeles

kakpiah said...

nampak sodap tu kak...
ko sajer jer kan? kan?

jane said...

salam puan,

esh esh....asik teringin aje nih, apakah ?

iina said...

Kak Pah

Hehehe apa salah puji saya pun.. kan saya yg mintak hehehe.. dia bab2 grill n bake nie lagik teror dari saya.. terutama bab2 western nie ;)

Faisal

Eleh.. ko tuh.. aku rasa leena lgik terer... aku biasalah maleh nak tunjuk ke tereran aku nieh.. sesekali tyg terer cik abg aku ler ;).. kat sini salmon boleh ler beli.. sebab seng dpt

Mid

Heheheh penat berjalan mesti layan peyut apa ;)

Piah

Mmg saje.. saje nak tayang challege ko ye pisang goreng itu ;)

Jane

Apakah?? jawab ler sendirik ekkk.. muahahhaa.. ini namanya rindu ler wakakakah

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin