Wednesday 19 March 2008

LR lagi

Mengenangkan kekeliruan yang timbul berkenaan dengan LR yang perlu aku hasilkan, maka aku pun email semula kepada George. Menanyakan kembali perlukah aku buat LR yang baru. Oleh kerana email itu dihantar hampir ke pukul 2 petang, aku pun tidak menunggu respon dari George dan terus pergi ke tempat kerja..

Selepas kerja.. aku check semula email.. rupanya aku kena remove bahagian background research serta bibliography dan jadikan sebagai section literature review. Rupanya aku yang salah faham.. syukur hanya sekadar menjadikannya satu dokumen yang lain.. namun aku masih juga perlu tambah lagi huraian dalam LR yang telah sedia ada.. kerana seolah ianya tidak lengkap dan tergantung..

Penat.. letih dan pening pala.. semuanya bersatu dalam satu situasi.. satu badan.. aku seperti sudah tepu berfikir.. minda rasanya sudah penat untuk terus bergerak.. aku rasa perlu berhenti sebentar dan berehat seketika..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin