Tuesday 18 March 2008

Edit lagi

Sejak semalam aku sudah mendapat feedback dari George berkenaan dengan proposalku. Hanya perlu ditambah schedule dan future plan... sebenarnya laporan yang lepas aku telah masukkan schedule berkenaan, kini hanya perlu diubah sahaja.. sejak semalam mood untuk mengedit menjadi slow pulak.. maybe aku keletihan dan sakit kepalaku juga seperti tak kunjung kebahnya.. walaupun berkurangan tapi masih ada lagi..

Semalam kak haizan memberitahuku.. blog aku juga telah dibaca oleh seorang rakannya di London.. dia ke London minggu lepas selama 3 hari.. siap kena perli-perli lagi dengan kak haizan.. amboii blog ko.. glamour hehehe... walaupun apa pun terima kasih pada semua yang pernah mengunjungi blog ini.. tak kira secara sengaja atau tidak...

Sebenarnya blog ini lebih kepada luahan rasa.. asal dulu ia dihasilkan untuk cerita bergambar.. berkenaan dengan tempat-tempat yang aku kunjungi atau perkara yang aku buat.. tapi semakin lama.. aku jadikan ia seperti jurnal seharian.. menulis apa yang aku rasakan.. dan sedikit sebanyak juga dapat melegakan apa yang terbuku dihati.. atau yang tersirat difikiran dan apa yang tidak mampu diluahkan dengan kata-kata..

Hanya tinggal 2 hari sebelum cuti easter.. jumaat ini dan isnin depan cuti.. seronok? mestilah.. berehat seketika selama 4 hari.. kemana? tak tahu lagi.. mungkin sekitar glasgow.. atau yang berhampiran.. tak merancang untuk berjalan jauh.. pakwe kerja .. tapi tengoklah mungkin aku sekadar shopping di bandar jika ada yang berkenan dihati.. namun aku agak sibuk juga kerana perlu menguruskan pembelian barang makanan untuk majlis sirah rasul yang akan diadakan pada minggu hadapan.. banyak juga barang-barang yang perlu dibeli.. dan masa juga suntuk.. harapnya aku dapat selesaikan insyallah..

Harap esok aku dapat selesaikan lagi proposal aku.. hampir siap hanya sedikit sahaja yang perlu diedit lagi.. :)

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin