Wednesday 19 March 2008

Edit dan LR

Tengahari tadi aku resubmit proposal yang telahku edit. Tak lama selepas itu aku mendapat feedback berkenaan proposal berkenaan.. adalah lagi bahagian yang perlu ditambah.. muka surat dah jadi 13 dah nie.. lepas tu aku keliru dengan section dimana aku perlu kepilkan literature review dalam laporan berkenaan. Nak sertakan LR camna?? LR yang ada adalah topik yang lama?? hiss kena buat ke? LR dulu pun sebulan lebih aku buat baru dapat siapkan.. ini nak siapkan dalam beberapa hari ke? penatnyaaa... letihnya.. penat buat proposal pun tak selesai lagi.. pala yang pening masih ada lagi.. tapi aku tidak ada pilihan.. nampaknya cuti easter kali ini.. aku memang tak dapat rehat langsunglah nampaknya.. ingatkan dapatlah aku berehat sakan sikit.. tapi dah begini gayanya.. tidur pukul 5 pagi lagilah jawabnya aku nie.. orang lain berbulan nak hasilkan LR.. aku?? Aku hanya ada 5 hari sahaja untuk menyiapkannya..

Pada masa yang sama juga aku kena uruskan pembelian barang-barang dan urusan memasak untuk majlis sirah rasul.. harapnya semua berjalan dengan baik dan lancar.. aku cuba buat sehabis baik semampu yang dapat.. dalam masa yang sama juga perlu membuat LR.. bagi mereka yang pernah buat LR nie.. tahulah camna hussle ye menulis sesuatu baru dari mula.. walau buat sekadar 6 muka surat sahaja proposal pun aku dah pening.. ini pulak LR yang berpuluh muka surat.. emmm..

Tak mengapalah.. inilah cabaran aku.. kena hadapi juga.. takkan nak buat tak peduli pula.. insyallah aku cuba mana yang mampu..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin