Thursday 27 March 2008

Good Mood akhirnya

Alhamdullilah.. setelah tengelam timbul dengan mood selepas cuti beberapa hari ini. Alhamdullilah akhirnya.. hari ini the good mood back.. barulah rasa selesa sikit untuk mula membaca dan menulis.. barulah semua maklumat yang telah dibaca selama ini diproses semula.. atau dicompile dengan successnya.. tadi.. alhamdullilah aku berjaya juga hantar semula LR yang telah diedit...sejak 4 minggu ini asyik dengan LR dan report jelah cerita aku pun..

Harapnya dapat feedback yang ok.. hanya perlu sediakan masa dan bahan untuk presentation review nanti.. bila entahlah.. kak Haizan pun patut review di bulan 4 ini juga tidak pasti dengan tarikhnya.. aku?? kena tunggu George confirmkan semula.. harapnya secepat mungkin insyallah..

Petang ini selepas waktu kerja.. ada 2 keluarga nak datang ambil beras untuk memasak esok.. sabtu ini seperti yang semua tahu.. komuniti di sini akan mengadakan majlis sirah rasullulah pada hari sabtu (29 Mac 2008) di masjid Al-farouk bermula dari pukul 10.00pg hingga ke pukul 2.30 ptg. Esok juga semua keluarga yang terlibat untuk memasak ayam masak kicap.. akan terima 10 pair ayam bagi setiap rumah termasuklah rumah aku.. so malam esok akan mula sibuk untuk mengoreng ayam dan memasak.. so pagi sabtu nanti akan sibuk dengan proses membungkus ayam pula..

Insyallah harapnya semua berjalan dengan lancar.. malam esok nampaknya sibuk lagilah.. untuk memasak dan mengoreng.. minggu depan pula akan mula sibuk dengan hari sukan sekolah malaysia glasgow pula.. selepas itu akan ada bengkel perealisasian item yang kedua.. insyallah.. aktiviti komuniti untuk kebajikan keluarga dan anak-anak malaysia di sini juga.. kalau bukan kita yang libatkan diri siapa lagi kan.. kadang-kadang bila fikirkan demi anak-anak bangsa.. memanglah kita sibuk dengan keluarga.. kadang buat aku fikir juga.. jika bukan kita yang mulakan atau buat siapa lagi kan.. insyallah.. aku percaya.. jika yang baik kita buat.. insyallah yang baik juga kita akan dapat..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin