Sunday 2 March 2008

Happy Mother's Day

To all mums.. Happy Mother's Day..


May God bless you.. and give you strength to face challenges in everyday life..

"A mother is someone who dreams great dreams for you, but then she lets you chase the dreams you have for yourself and loves you just the same."


Teringat setahun yang lalu.. hari ibu ku sambut dengan membelikan emak kek dan sekuntum bunga.. dan kebetulan pada hari yang sama.. setelah hampir seminggu lebih ayah dimasukkan ke wad lelaki kerana menjalankan pembedahan membuang katarak.. di hospital Klang.. hari itu jugalah ayah keluar dari hospital.. kebetulan.. hari tersebut.. adikku Lan.. bawa kereta.. so ayah balik dengan kereta berkenaan dan kereta aku hanya dinaiki oleh aku dan adik bongsuku.. dalam perjalanan balik.. aku singgah ke Tesco Bukit Tinggi Klang.. dan singgah ke kedai kek.. untuk membeli kek.. dan juga KFC.. untuk dimakan bersama keluarga

Balik.. mak keheranan.. kenapa kami tak sampai-sampai lagi.. hehehe.. akhirnya adik bongsuku.. yang sungguh excited... tunjukkan kek pada emak.. dan memberinya sekuntum bunga ros merah.. tahun ini dan seperti tahun lepas juga.. hari ibu ku sambut seperti biasa.. hari ibu di malaysia disambut pada ahad kedua pada bulan mei.. namun.. jauh dalam hatiku.. doaku buat emak sentiasa ada setiap hari.. dan sentiasa ku titipkan agar emak dan ayah.. sihat serta bahgia hendaknya..

Selamat Hari Ibu buat mak tersayang..

p/s : Mana yayang nie.. tak wish mama happy mother day ke?? nie mesti kes mandi air terjun sampai lupa diri.. tak pun ikut yayah jalan-jalan makan sampai tak larat.. jangan sampai demam lagi tau.. luv u

1 comment:

Anonymous said...

Happy Mother's Day mama. moahssssssss luv u mama so much .Semoga mama sentiasa cihat, ceria, kuat bertenaga , serta murah rezeki & Semoga tuhan permudahkan pelajaran mama di sana & berjaya cemerlang amin ya allah amin.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin