Monday, 23 March 2009

Senja di Glasgow

Senja mencipta hening menjelangnya malam

Bayangan mentari di ufuk timur mengintai di sebalik pepohon yang masih tidak berdaun..

Indah suasana senja ini..

Ada hati yang saban masa dirindui
Ada rasa yang sentiasa bersemadi
Ada jiwa yang selalu diingati
Ada ingatan yang kekal di hati

Rakaman waktu senja yang diambil petang tadi sebelum maghrib menjadi 'header' blog ini..

Sekali lagi rumah ini dicat baru untuk menyambut kedatangan musim bunga tahun ini ;)

Teringat menyaksi matahari terbenam semasa ke pulau pangkor dulu.. Teksi yang membawa kami ke tempat penginapan secara tiba-tiba berhenti di atas sebuah bukit dan kami ambil masa untuk menyaksikan suasana itu buat seketika..

13 comments:

kakpah said...

wey.... aku dah boleh bukak tenet. Masuk-masuk rumah ko ni dah betuka imej ha..

cantik...cantik...

Nazali Noor said...

Iina,

kami sekeluarga takda plan lagi nak bercuti sempena Easter ni..Nak turun Glasgowlah..Boleh?

eiza in the house.. said...

salam, cantiknya keindahanya cipta Ilahi nie..salam kenal kak :)

kakpiah said...

cantek nyer...
kalo kt kl nih nmpk sunset cecelah manggunan je la..

ku tak sempurna said...

apasal sumer org duk cat umah ni...
si juliet pun sama gak...

aku malas nak cat... sbb musim bunga kat tmpt aku tak tiba lagi :D

Azma Sulaiman said...

Cantik.. cantik gambar yg ditangkap.. keep it up :)

ummul aqeem said...

wah.. cantiknya.. senja di sana.. mesti bestkan bersantai sambil menikmati keindahan matahari terbenam!
ku pejam mata sambil membayangkanya!
tenag dan damai rasa.. hehe:)

Mak Su said...

cantik gambar matahari di celah2 pokok tu :)

yani_worldpeace said...

amboi...kak iina tukar langsir jugak eh...selamat bersiar2

iina said...

Kak Pah

Thanks kak.. timo kasih daun keladi bilo leh den makan mee kari hehehe

Abah

Alah bah cuti easter ado plan jejln lah abah.. ;)

Eiza

salam kenal ;) thanks ya

Piah

oklah tuh cecelah bgnan.. kalau cecelah .......... wakakakah ko jgn fikir bebukn ya

KTS

Apa gik tukar ler.. xpe nnti aku bg musim bunga kat ko nk?

Azma

Thanks ;)

Mummy Aqeem.. leh ler jejln tgk sunset ;)

MakSu

Thanks.. org yg tangkap xcantik ke?

Yanie

Thanks ;)

julietchun said...

mcm berjanji plak kita ni tukar kaler umah yer. Aku ske,aku ske. Aku takleh tgk pemandangan senja, rasa syahdu je. Indahnya ciptaan tuhan kan.

eiyda said...

Wah..iina..dah tukar langsir baru ye..cantik!!

suka tengok pemandangan di waktu senja tu..:)

iina said...

Juliet

Umah ko lagik jiwang serba pink ;) syahdu?? nie mesti ada story lama nie kan ;)

Eiyda

hehehe belum raya lagik dh tukar baru ;) thanks ya

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin