Wednesday 11 March 2009

Kembara hari terakhir di bumi Andalusia : Malaga

Akhirnya.. Sampailah penghujungnya kisah pengembaraan aku ke Andalusia..

Selepas berada di Almeria pada sebelah paginya.. menjelang tengahari kami bergerak ke Malaga iaitu tempat kelahiran Pablo Picasso seorang pelukis terkenal dunia.. dan di sini juga terletakknya museum Picasso..







Selesailah perjalanan kami selama 4 hari dan 3 malam itu dan yang paling utama.. jeng jeng.. mestilah cenderahati.. cenderamata.. ya... (Juliet bukan cederahati tau)

Poskad dan fridge magnet..

Antara perhiasan yang diletakkan atas TV di rumah

Ini yang paling best..Dua helai kain alas meja..
2 Pashmina dengan harga 5 Euro (hampir beli lagi satu.. tapi kena sound adeihh)
Beberapa helai kain Tie Rack dengan hanya 99p setiap satunya

Ini pun dah kena beringat-ingat sebab risaukan beg yang tak muat ;)

Mungkinkah aku akan ke sana lagi??? Insyallah.. jika ada kesempatan kerana semasa pengembaraan ini aku hanya pergi sendirian tanpa dia.. atas sebab tidak dapat dielakkan.. sedih tau..

Insyallah.. ada rezeki lebih dan peluang .. Aku pasti akan ke sana lagi ;)

9 comments:

ibundo said...

ina, satu pengalaman yang tak dapat dijual beli. Semua akan melekat di hati. jauh perjalanan luas pengalaman.

Azma Sulaiman said...

Banyaknya FM..
suka jugak kumpul FM :)
Insyallah ada rezeki boleh pergi jelajah negara orang lagi :)

iina said...

Kak Pah

Alhamdullilah.. sementara ada peluang nie kan kak.

Azma

Insyallah.. ;) FM mmg suka kumpul dh nak penuh fridge tuh ;)

SRISUFI said...

Salam akak,

tak berhenti2 sri katakan yang akak bertuah kerana berpeluang ke negara org. Wah seronoknya.....

julietchun said...

aku punya cenderamata yg mana satu ? Jgn ler ko ckp takde, cederahati ni,huhuhu. Aku dok terbyg2 limau tu.

Mak Su said...

berkenan tgk fridge magnet, tapi kat umah maksu tak leh letak. nanti baby w mintak nak main bashak-bashak.

ruzzake said...

wah seronoknya.. dtg umah u mcm rs i pon kat sana.. so kite bg lagi tag.. tgk kot2 ada lagi gambar lom dipublishkan.. hehe:)

iina said...

Sri

Alhamdullilah syukur.. tapi akak juga percaya dimana ada kemahuan di situ ada jalan.. mana tau Sri pula ada peluang yang sama ;)

Juliet..

Aku bagi ko FM jelah satu.. ko pilih ler mana ko nak.. aku bg yg xcantik wakakakh leh??

Mak Su

Camna lak FM leh jadik masak-masak2 hehehehe.. itu kena letak kat tempat lain tingi2 sikit ;) dulu saya selalu letak kat white board dalam bilik ofis saya.. buat perhiasan ;)

Mummy Aqeem

Alahhhhhhhhhhh tag lagik ke.. uihh asyik dpt tugasan jek nie hehehehe ;) insyallah nnti try test ye ;)

aNIe said...

Berkunjung ke negara yang menyimpan banyak sejarah memang menguntungkan kerana kita dpt menimba banyak pengetahuan...

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin