Tuesday, 17 March 2009

Bicara cinta


Why did guys and gals fall in love?

Love don't need a reason..

Love is blind..

Love takes time..

He's a good guy..

Like coffee and coffee mate..

Eventhou the banana skin look ugly.. but the inside look nice and tasty.. (ini kata-kata aku.. ada dwi makna)


Ini kata-kata yang aku dengar sejak seminggu ini.. dan pintu bilikku di CIS diketuk saban hari..

Ada wajah ceria menjelma di muka pintu itu

Ada cinta yang baru hendak berputik.. yeke ;)

Adakah aku bakal ke Thailand atau ke Jepun?? Mengunjungi undangan perkahwinan??

Yareba dekiru (Japan)

Kun tam dai (Thai)

You Can Do it

Anda Boleh..


Aishiteru (Japan)

Can Rak Kun (Thai)

I Love You

Aku Cinta kamu

(Aku belajar istilah ini hari ini.. mau aku khatam bahasa thai & jepun abis study nie..)

Hehehehe... Kita tunggu sahaja ya.. Ada senyuman ceria mengukir di bibir.. dan aku hanya menumpang gembira andai mereka gembira.. bestt ooo tgk org angau nie hehehehe..

8 comments:

kakpah said...

tak usahlah nko gelakkan orang angau. Nko pun dah lalui fasa ni kan! Fasa tidur tak lena, makan tak kenyang.. hehe..

julietchun said...

Can Rak Kun, kataku pada romeo itu ,hikhik. Aku pun tgh angau ni, tapi aku tgh angau dok pikir bile nak dpt gaji,huhuuhu.

iina said...

Kak Pah

Yolah.. tapi angau den lain tau kak.. paling2 pun gayut yo.. nie ari2 ado org ketuk pintu.. kdg 4 5 kali tau.. uihh tak terjangkau akal ku kak ahaksss

Juliet

yeke tgh angau nk dpt gaji??? ko baik terus terang juliet.. bila aku nk dpt kad jemputan nie???

julietchun said...

ko tak bg adress camner aku nak anta kad,hahahahha. kang slh anta umah matsalleh mana kang tekejut plak aku.

ku tak sempurna said...

wo ai ter ni...

bukan utk ko, tp utk pakwe ko...

aiiiiiyyyyyyaaarrkkk :D

SRISUFI said...

akak,
nak senyum jugak.

=)

tapi tak leh tipu hati.

sedang cuba menyejukkan perasaan sendiri. Akak.... dia datang lagi.

zany said...

Wah, wah, wah, ini mesti kes jiwang ni, boleh saja tu iina, bujang sama bujang, okay aje.

Jepun + Thai = Punthai?
atau = Jethai atau Thaipun?

iina said...

Juliet

nnti aku bagi ko alamat ye.. semua alamat aku kat mesia kat sini.. mesti htr tau.. aku ye kad mesti special

KTS

kat laki aku?? aku ramai kenalan berjantina lelaki.. ko nak yg mana?? aku kan famous wakakakah

Sri

Sabarlah.. kuatkan semangat k.. usah dilayan dan difikirkan sgt

Zany

bukan diorg yg nk kwin.. tapi salah seorang bakal di ngorat oleh seorg jejaka yg ari2 dtg bilik.. pelik sungguh ler.. tak pernah2.. wakakakah.. mmg best tgk org angau tau.. tiap kali dia dtg xleh tahan nk senyum sengih..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin