Saturday, 14 March 2009

Program Maulidur Rasul peringkat SMG

Alhamdullilah majlis sambutan maulidur rasul peringkat Sekolah Malaysia Glasgow (SMG) telah berjalan dengan lancarnya..

Ramai juga ibu bapa dan rakan taulan yang hadir untuk sesi ceramah yang turut berjalan seiring dengan waktu persekolahan SMG..

Melayan kerenah anak-anak yang bertanya banyak soalan tentang rasullulah s.w.t.. ada yang lucu.. ada yang ingin tahu.. dan semuanya dijawab dengan sabar dan sebaiknya oleh guru-guru yang ada ;)




Aku suka gambar ini.. hehehehe

Antara barisan cikgu dan rakan yang hadir

Gambar tak banyak.. sebab cikgunya sibuk urus murid-murid tadi ;)

5 comments:

SRISUFI said...

Salam akak,

sihat ke ni?
hehe..kak kalau ada akaun skype bagi kat sri k.

tata akak

Yunus Badawi said...

Salam kenal.
Bagus juga ada program Maulidur Rasul di sana. Surau dekat taman perumahan saya adakan ceramah maulid malam tadi.

kakpah said...

comelnya anak-anak tu. Makcik-makcik tu pun comel gak hehe...

mama_sal said...

salam kenal..dah lama dok sana ke..mcm best jek ekk tempat cantik dan 4 musim..sini gersang dan panas memanjang..neway alhmdlah

iina said...

Sri

Alhamdullilah sihat.. skype?? ada rasanya tapi akak jrg guna.. nnti aku bg k

Yunus

Setiap tahun ada.. yg ini peringkats ekolah.. nnti ada peringkat komuniti.. lagi besar ;)

Kak Pah

yg penting makcik n cikgunya lebih comel hehehhe ;)

Mama Sal

2 thn lebih dah.. alhamdullilah.. dah biasa.. cuma tak tahan bila musim sejuklah.. skrg nie dah mula panas.. oklah sikit ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin