Monday, 23 March 2009

Isnin yang 'blues' (membiru?)


Sudah Isnin hari ini..

Kenapalah bukan sabtu lagi..

Kenapalah selepas Ahad mesti Isnin.. dan bukan namanya Sabtu??

Kepala pun sudah terasa semacam peningnya..

Nak demam pun ada.. batuk dan sakit tekak mula terasa..

Hari ini hari Isnin..

Ya Isnin.. apa malas-malas nie.. pergi kerja lah..

Sekolah.... waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa... ;)

4 comments:

julietchun said...

Isnin yg pening kan. ingat aku sorang je dok tunggu ari sabtu,hehehe.

kakyong said...

salam Iina

jemput dtg ke blog, amik hadiah..

hmmm, hari ramai juga yg tulis pasal monday blues ni... hihi..

SRISUFI said...

Isnin yang sengal dan demam.

Aduh akak, memang sgt berat nak pergi keje hari ini. Memang blues.

hope akak sehat ye

iina said...

Juliet

Aku mmg pening pala.. sejak semlm gik berangin2 bdn aku.. adeihh

Kakyong

Insyallah nnti saya singgah ya ;) biasalah isnin ;)

Sri

Hopefully.. nie kepala pun dah rasa semcm.. maybe panas sgt kot.. hehehehe ngegada ler nie panas sikit pun dah pening ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin