Saturday, 21 March 2009

Bersuka Ria di Kelvingrove Park

Petang tadi kami berjalan-jalan menikmati indahnya mentari musim bunga di Kelvingrove Park bersama sahabat-sahabat..

Teruja melihat bunga-bunga yang beraneka warnanya ;)

Dafoddil kuning.. ungu.. merah.. putih.. sungguh indah sekali..

Pasangan pengantin sedang bergambar di taman..

Kami ambil gambar anak-anak ini yang sungguh comel belaka

Seperti Bunga Sakura

Daffodil Kuning

Gelagat manusia di taman

Kelvingrove Art Gallery & Museum

Kuntuman bunga yang berwarna warni

Seronok.. nanti kita pergi piknik pula ya..

10 comments:

Tijah said...

daffodil ko? laa...kek senawang ado byk org tanam tu. hikhik

Norazrine Tahar said...

salam perkenalan dari kami sekeluarga dari bumi Malaysia

azza_irah said...

salam iina..
wahh...cantik sungguh bunga2 tu..mimpi lah aza nak bergambar dengan bunga2 tu..

lamanya aza tak singgah sini. lptop ternak virus..buka window lebih sket mula hang..ni dh format lain..alhamdulillah laju je.

iina apa kabar..
aza baru balik dr kg..balik jap rasa tak puas sgt..tapi apa sgt nak dibandingkan dengan iina yg hanya dapat pulang sesekali dlm setahun kan.

moga iina semakin tabah dan kuat dlm meneruskan perjuangan disana. insya allah doa2 dr org tersayang mengiringi...

aNIe said...

iin...Cantiknya bunga2 yang terdapat di sana...indah sungguh pemandangannya...

iina said...

Tijah

Ado ko? tak ponah lak den nmpk.. bior botul tuh jah

Azrine

Salam singgah juga ;)

Azza

Tulah perasan gak lama juga tak dgr kisah azza.. baguslah kalau nb dah ok.. boleh kembali semula berblogging seperti biasa.. Insyallah semua kita juga kuat dan tabah ;)aminn

Kak Anie

Skrg nie baru nak mula musim bunga.. lama sikit nnti adalah bunga ros pula yg berkembang ;)

Rashid said...

Wow!!! cantiknya.. hebatnya ciptaan dariNya..

Utk iina. Tentu seronokkan kat sana..

one love said...

cantekkkkknyaaaaaaaa

eiyda said...

Subhanallah...cantiknya musim bunga di sana!! Bestnya jalan2 kt park sekarang ni ye..

MiD \(^0 0^)/ said...

tekanan perasaan sungguh la tgk blog ini..bunga2 cantik, sblm ni penuh dgn snow pulak

suka sangat

iina said...

Cikgu rashid

Memang indah ;).. seronok kerana nak masuk musim bunga dan kurang sejuk dah skrg nie ;)

OL

:)

Eiyda

Bila time panas mmg best jejln.. dah lama tak rasa panas cam hari tuh.. mmg seronok giler ;)

Mid

Tertekan.. hehehehe.. yelah kena ubah ikut musim ler kan.. baru ada feeling ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin