Sunday, 15 March 2009

Minggu makan-makan

Minggu makan-makan tamat hari ini...



Perut sudah terlalu kenyang untuk diisi..

Mata juga sudah mengantuk meminta bantal

Ingin berehat dulu ya..

Sambung makan dalam mimpi pulak ;)

9 comments:

kakpah said...

best kan dapat kumpul dan makan-makan.
makan dalam mimpi tu yang bes tu. tak yah risau kumpul kalori hehe..

MiD \(^0 0^)/ said...

kuikuikui..kronik dah tu kak sampai dlm mimpi pun nak smbung makan lg

julietchun said...

aku yg kat mesia ni pun takde makan cam ko, huhuhu, teringin plak rasanya nak mkn nasi lemak antarabangsa.

TOKMA said...

Ehhhh...mangunnnn!!! macam ular lak pas makan melingkau. Dah pi tido saper nak kemas lak nih. 'Durian teluk Mas' - saper kondian dia kemas. hehehehehehehe.

iina said...

Kak Pah

hehehehhe... kak makan dlm mimpi mmg best melantak bebanyak pun takde effect khas ;)

Mid

dah nama mggu makan-makan kenalah sambung dlm mimpi gak smpi tgh malam jek.. pastu off

Juliet

Aku tau ler ko jeles.. kat mesia aku rasa lagik dahsyat pe ;) ko nk mkn nasi lemak antarabangsa.. jom ko nk belanje aku kan

Tokma

Dah abis kemas ler tokma.. bersih berkilat hehhehe.. kat umah nie ada 2 org profesional cleaner ;)

julietchun said...

nasi lmk a/bangsa tu ade bkk outlet kat umah aku, baru sebulan lbh.anytime ko dtg aku blanje, tapi nasi lmk biasa je tau, jgn ko nak ngengada amik mcm2 lauk,hahahahha.

ku tak sempurna said...

nape sume makanan tu aku tak kenal?? makanan malaysia ke??
patutla aku tak kenal...
aku tau mknn perancis je... maklumla, darah perancis... hikkksss

SRISUFI said...

macam2 yang telah menggoda di sini.
nak makan juga...

iina said...

Juliet

Apa lak belanje ada syarat2 lak nie mana leh.. makan takde lauk mana best wakakakah.. masa nielah aku nak bedal best2

KTS

ecehh perancis... ko namakan 1 makanan tuh aku nak tau?? uihh ko makan hati itik?? eeeeeeeee tak rela aku tgk ko makan

Sri

Sis..hehehehe tergoda ke.. takpe meh menambahkan berat badan.. knyg semlm terasa smpi ari nie.. akak tak breakfast pun.. perut knyg semcm jek ;)

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin