Tuesday 18 November 2008

Worry

Sudah 2 hari ini.. setiap pagi hatiku pasti berdebar-debar kencang.. entah mengapa aku rasakan begitu..

Dalam meredakan keresahan dan debaran hati.. aku bacakan surah Alam Nashrah.. berulangkali aku ucapkan dan berulang kali juga tapak tangan kanan ku letakkan ke dada kiri

Ayat Surah Alam Nasrah
View SlideShare presentation or Upload your own. (tags: agama)


Semoga Allah lapangkan dadaku.. dan permudahkan urusanku..

Sometimes there are days that I feel so worried.. stress.. mixed up and confuse.. Sometimes there are moments that I couldn't express how I feel deep inside..and this happen to be one of those days and moments..

May Allah give me guidance and strength... Insyallah


Dalam mengemaskini folder file tadi.. aku temui gambar ini dalam selitan fail-fail lama.. lantas aku tersenyum sendirian.. ia kiriman seorang sahabat baik..

10 comments:

Ungku Nor said...

bukan hidup namanya dik, kalo setakat nak bersenang-lenang sampai mati..hehehe

cappuccino said...

iina cutenye gmbr ne..biase ler tu kdg2 aku pn rase camne gak..esp bile byk bende nk kene setelka dlm 1 mase..moga2 kite dipermudahkan urusan di sini..

Kaktiny said...

I'll try to smile.. hehehhee..

kalau ler glasgow tu jaraknya cam singapore jer.. mmg aku pi kat ko skrg nih.. kehkehkeh...

musim sejuk yer kat sana.. nak dekat x'mas kan kan kan....

julietchun said...

Aku tau naper ko rasa berdebar2, sbb tak lama lagik nak saleeeee, yuhuu, shopping.

Kak Long said...

salam, thanks dengan perkongsian maklumat. jadinya tak betuila statement Dr. J, lecturer saya tu. gamaknya dia masuk dalam golongan yang kecewa kot....tu yg dia dok advice kami tok sah masuk bidang akademik....

patutnya umur macam saya ni dah fokus pada kerjaya yang satu. tapi saya macam masih tercari-cari. macam ada yang tak kena. samada saya belum betul2 jumpa apa yang saya minat atau saya yang tak konsisten, tak tau la yg mana satu.

anyway, thanks again....

iina said...

kak ungku..

betul tu kak.. tapi naklah senang lenang gak sampai tua.. taknak lah tua2 kena keje susah2 lak heheheh

cappucino..

biasalah study cam kita nie.. mcm2 perasaan ada.. insyallah

tiny..

ko buat2 ler cam dekat je.. kalau ko buat2 dekat sure ko akan sampai sini ye kan kan ;)

juliet..

aku dah shopping semlm tensen punya pasal hehehehe cam tau2 je ko ye

kak long..

itu pandangan saya.. ada ulasan lain lagi nanti2lah saya bgtau k.. however terpulang pada minat diri sendiri kan :)

KTS said...

gambar budak tu mengingatkan aku masa kecik2... klu nak tau camtu la muka aku dedulu...
:D

aku doakan ko sentiasa tenang selalu... aminnn

azza_irah said...

iina..
mg segalanya kan lancar dan dipermudahkan..
berdoa dan tawakkal..

Enche' Adykasyah said...

Macam nak teka aje apa yang bersarang di fikiran Kak Iina tu.. Rasanya saya tau kot salah satu sebabnya..

iina said...

KTS

thanks doakan aku.. ko kecik2 camtu ke.. sungguh cute sure pipi ko lebam kena cubit ngan aku kan

azza

Insyallah.. dipermudahkan segalanya.. thanks ye

ady

apa aja yang ko nak teka teki nie.. kalau ko tau bgtau akak ler leh gak kongsi2 kan..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin