Monday 17 November 2008

Outing

Semalam kami outing ke Livingston.. Sebenarnya aku ada benda nak cari..

Malangnya benda yang dicari tak jumpa.. jumpa benda lain.. itulah masalahnya kalau dah keluar bershopping.. yang hendak dibeli tak beli.. yang tak plan beli.. itu yang dibeli pulak..



Apapun aku dapat beli 2 buah buku lagi!!.. uihh memang sah aku ye mood berbuku-buku nie dah datang balik.. yang pasti salah satu mesti buku masakan.. heheheh

Semalam berjalan di dalam bangunannya, aku tertarik dengan lampu-lampu warna warni yang dipasang indah.. sempatlah ambil mana yang dapat dengan mengguna camera Iphone aku.. malas nak keluarkan camera digital nanti nampak sangat cam tak pernah tengok kan ;)

Semalam masa nak balik aku beritahu pakwe..

"Bang lepas nie boleh ler datang lagi kan.."

"Datang lagi? takde ler hai.. nak drive sendiri"

Aku? takde lagi dah? Drive sendiri?? Eleh.. tau sangat pakwe aku tu hehehhe..

Takpe nanti pujuk lain kali...

Aku malas nak drive sekarang nie.. pergi sekolah malaysia yang dekat dengan rumah pun aku rasa malas nak drive.. takde mood ler nak drive nie.. sebab dah seronok ada driver sekarang nie kan.. bila lagi nak merasa kena jemput.. kena hantar.. pergi mana-mana ada orang yang bawa... aku nak cuti dari drive boleh?? cam takde harapan je kan.. kan..

Aku paparkan gambar-gambar yang aku ambil..







Tak lama lagi nak cuti X'mas.. ;)

6 comments:

cappuccino said...

wahhh..warm up shopping nmpk..krismas sale dh start ne..get ready debit card ye hehhehe..nk gi paris bile?bestnye..aku nxt yr insyllh kot..

Cikgooden said...

lawanya lampu.....

(lepas buat master aku nak sambung phd kat glasgow jugak lah..he he he)

Ungku Nor said...

kt midvalley pun meriah gak persiapan dorang nak krismas.

raya kita pun kalah..;p

iina said...

rusdi

hehehe survey sale xmas.. alah bila lagi nak rasa shopping best.. time2 nak xmas ler best shopping kan

cikgu deen

datanglah saya galakkan sangat2.. ;)

kak ungku..

wahh itu wajib pergi tu.. kitaorg kat sini nak merasa meriahnya raya.. masa raya xmas ler.. tumpg tgk kemeriahan raya xmas jelah.. lagipun diorg pun celebrate xmas nie kira raya paling meriah bagi diorg.. sebab tu mana2 p lampu..

julietchun said...

cantiknya lampu,rasa nak pi skang ni gak. Berangan je aku nih ye. Ko dok lama2 skit kat sana, tunggu aku datang.

zura aini said...

cantiknya kat glasgow, kalau ada sayap dah terbang dah ke sana.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin