Friday 7 November 2008

Majlis Persandingan di Kg Jelin, Jelebu NS

Majlis persandingan dipihak lelaki telah diadakan pada 2hb November 2008 (Ahad) di Kg Jelin, Jelebu, Negeri Sembilan

Aku pula telah ditugaskan untuk membantu menyediakan makanan pengantin disamping kakak iparku Kak Jee.. sejak awal pagi lagi kami telah keluar ke pasar pagi untuk membeli bahan mentah untuk persediaan memasak..

Bertungkus lumus jugalah kami berdua memasak.. syukur juga masakan itu siap sebelum penganti bersanding.. kalau tidak memang terlepas peluang untuk bergambar dengan mereka.. Kelam kabut pagi tu tak usah kata.. memang tak menang tangan..

Aku paparkan gambar disepanjang majlis persandingan tersebut..

Selesai dah kerja aku mengedit gambar nie.. letihhhhhh.........



























Lepas nie aku boleh tukar profesion jadi tukang edit photo ;)

Inilah gambar yang aku ambil dari perspektif pandangan mataku.. setiap shot dilakukan ada sebab musababnya..

Jai & Midah kalau korang baca blog nie.. korang download jelah gambar-gambar nie.. akak dah penat edit..

Akan aku paparkan gambar-gambar lain sepanjang aku berada di Malaysia bila ada kesempatan nanti.. Insyallah..

5 comments:

julietchun said...

Na, Dewan MPS tuh dah dkt ngan umah aku la weiii.Pasni ko blh tukar profession.

Daffodil said...

Uiks mana gambar pakwe makwe dok bsanding nih... hehhehehe...

azza_irah said...

salam iina..
baru bkesempatan leh lawat sini..
tentu penat kan..baca citer iina tu pun dh tau penat nya..

tkaseh ye iina utk perfume tuhh..lum amik sbnrnya..duk ngn zue lagi..insya allah cuti skolah ni kami k KL..baru amik nnti..mekaseh sgt2 ye iina..

iina said...

juliet> kalau aku tau ler sure aku singgah umah ko p beraya hehehe

daffodil>pakwe makwe tu takde bersanding.. tengok org bersanding jelah

azza>sama2.. xpelah ingatkan dah dpt.. thanks ye

Cikgooden said...

fuh meriah sungguh haih...


rasa nak kenuri lagi sekali..ha ha ha.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin