Tuesday 1 January 2008

Selamat Tahun Baru 2008

Selamat Tahun Baru 2008!!!


Malam tahun baru aku hanya melepak di rumah.. pukul 6ptg aku dah masuk tidor.. badan tak sihat sangat.. rasa nak demam.. selsema dan batuk dah mula berbunyi... terbangun pukul 2.00 pagi.. dengar orang bising-bising kat luar.. maybe diorang semua baru balik dari city centre celebrate new year.. aku takde mood nak keluar time sejuk2 nie.. apatah lagi bila badan dah mula rasa tak sihat.. lebih baik duduk rumah.. lepak.. dan tidur..

Tahun Baru dan azam baru.. semalam aku mimpi kena viva 1st year.. cam ngeri je.. his. his... kena komen macam-macam dengan 2nd supervisor aku.. sejak 2 menjak nie.. mimpi pun asyik yang bukan-bukan je.. risau lak aku nie.. ya Allah permudahkanlah laluan perjalanan study ku.. semoga dimudahkan dan diberi ilham dan hidayahmu ... Aminnn

Azam tahun baru.. aku nak concentrate study.. tak lagi main-main.. dah puas dah berjalan-jalan.. kali ini sudah sampai masa untuk lebih serius..

Semoga kita akan lebih tabah.. dan kuat berjuang menghadapi dugaan dan cabaran.. Aminnn

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin