Monday 21 January 2008

keluarga baru

Semalam ada keluarga yang baru sampai dari malaysia.. dan mereka ditumpangkan di rumah aku buat sementara waktu.. keluarga sharifuddin dan khadijah.. rumah yang sepatutnya mereka masuk kosong pada hari jumaat ini.. so buat sementara waktu mereka duduk rumah aku dulu..

hari ini aku bawa kak khadijah ke pejabat registry di main kampus.. john anderson tapi pendaftaran tak dapat dibuat pada hari ini kerana system out.. so kenalah datang petang esok pula.. esok aku kena bawa dia ke jordanhill kampus pula..

hari ni terasa letihnya badan masa pergi keje tadi.. rasa macam tak cukup tido pulak.. mengantuk semacam je.. nak buat keje pun takde mood.. tak tahulah kenapa.. sabtu ahad ari tu pun xcukup rehat.. yelah ada tetamu di rumah kan.. sabtu pulak berjalan beli barang dengan pakwe.. penat teman dia p B&Q.. nyesal gak pergi.. pakwe tu kalau dah jumpa barang2 hardware.. berjam-jam pulak tengok barang.. aku nie jadi tukang ikut.. bosan giler.. sebab bukannya menarik sangat benda2 hardware tu..

oklah masa untuk berehat.. hari ini ponteng p uni sebab nak uruskan keluarga yang baru sampai.. disamping aku rasa amat letih sekali.. rasanya kena ambik vitamin nie.. utk beri tenaga sikit..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin