Wednesday 2 January 2008

Pertemuan bersama Dato' Seri Mohamed Nazri

Hari ini.. mulanya aku tak rancang nak menghadiri majlis pertemuan tersebut sebab aku telah dimaklumkan yang aku mula bekerja pada 2hb Jan.. selepas hampir seminggu bercuti panjang.. dalam pukul 2.50ptg aku tiba ke bangunan legal house.. tapi semuanya gelap.. rupanya mereka masih bercuti.. nampaknya aku yang dapat silap maklumat.. rupanya aku bermula kerja esok.. so tadi dari tempat kerja aku terus ke Hotel Quality Glasgow.. tempat dimana pertemuan diadakan..

aku sampai bilik hampir penuh.. tapi aku terlewat sedikit sambil buat tak tahu jelah masuk.. walaupun dah lewat.. takde apa pun.. cuma berita berkenaan dengan apa yang terjadi di Malaysia.. ini kali kedua aku berjumpa dengan Dato' Seri Mohamed Nazri.. dulu kali pertama masa aku berada di Edinburgh..

Sempat jugalah bergambar dengan rakan-rakan.. lepas tu kami round city kejap dan terus balik

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin