Friday 4 January 2008

Hari Jumaat yang sejuk..

Hari ini memang takde mood sangat.. pakwe terlewat bangun.. kelam kabut jugalah dia pergi kerja.. aku pulak lepas dia bangun.. terus tak dapat nak tidur semula.. perut pun dah berbunyi- bunyi.. mentang-mentang tahu hari ini aku tak kerja.. dan memang plan tak ke uni ari nie pun.. so terpaksa jugalah bangun dan goreng bihun..

selesai makan .. mata mengantuk semula.. sambung tidur.. dan teringat yang kak haizan semalam ajak aku temankan dia ke city centre.. dia nak p debenham.. sebab dah lama tak masuk situ.. apatah lagi ada sale lagi nie..

dalam tengahari selepas solat zohor.. aku pun bersiap untuk ke city centre... naik boring pun ada juga dah kerap sangat pulak p city centre.. nak shopping apa pun tak tahu lagi hehehehe.. walhal ada benda nak beli.. nantilah maybe esok kot ajak pakwe berjalan.. dia pun takde pun aku tengok berbelanje.. semalam dia balik kerja aku terus bagi perfume dan baju yang aku belikan untuk dia.. tengok senyum manjang je.. suruh belanje pizza pun kejap je dah ilang ehehehhe... laju je.. tau2 dah hilang.. selalu suruh belanje pizza depan umah tu ada je alasan.. kejaplah.. karanglah.. lainkali lah.. nie suruh belanje.. on time terus turun beli pizza.. hehehhe...

Cuaca pun semakin sejuk.. tapi city centre masih tak snow2 lagik nie.. jeles juga dengar tempat lain dah penuh snow.. mana lah nak p cari snow nie.. ari tu masa ke inverness takde pulak salji yang turun.. dah balik nie pulak banyak yang turun..

Dalam seronok-seronok cuti dan shopping nie.. study tetap dalam ingatan tau.. nie duk gelisah juga sebab minggu depan kena report dengan supervisor.. banyak juga kerja yang perlu diselesaikan.. tapi biasalah mood bercuti masih kebal.. harap lepas nie aku jadi rajin.. dan terus rajin.. insyallahh...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin