Monday, 11 April 2011

Ketenangan ada di situ..

Bila teringat kawasan pergunungan..
This photo will always be one of many that I remembered..
Pergunungan Pyreness..
Pada musim panas 2009

Di sebuah negara bernama 'Andorra'
Negara atas gunung..
Terletak di sempadan negara Perancis dan Sepanyol..
Hampir 3 jam perjalanan dari bandar Toulouse Perancis..
dan 5-6 jam ke Barcelona Sepanyol..

I had sweet and great memories when I was there..
Wish I could be there again..

14 comments:

Ku Tak Sempurna said...

hari2 aku tgk gunung


.
.

chop! batu caves tu kira gunung kaaan


hihihi

iina said...

KTS

Bukan itu sebutannya 'batu' ke?? ada ke org sebut gunung??? ahakss.. suka hati ko lah..

julietchun said...

sebut gunung je aku rasa semput, stamina takde :P

iina said...

Juliet

Aikkk ko mendaki gunung ke? ke tengok gunung cam KTS gak smpi semput2 nie

kak Erna said...

Insyaallah iin akan berkempatan untuk kesana lagi menikmati keindahanya dan berkongsi lagi disini..

TK said...

Cantiknya the 1st photo. I like it so much.
I suka suasana gunung ganang, bukit bukau gitu..

iina said...

Kak Erna

InsyAllah kak.. tah bila lah tuh nak sampai lagi kan

iina said...

TK

I masa ke sana mmg terpegun dengan kecantikan kawasan pergunungan tuh..
Thanks ye ;)

Ninie Hanis said...

salam kenal iina :)

tengok gambar kat glasgow ni cantik betul.ni yg verangan nak visit scotland nih.summer misti lagi lawa kan.

iina said...

Ninie

Salam kenal juga.. kalau nak scottish highland mmg cantik.. kalau dah kat uk mmg kena p.. i suka p masa musim autumn atau spring.. jrg sgt naik masa musim panas.. 2 musim nie mmg view dia awesome..

Uncle Lee said...

Hi Iina, I love the 1st pic. Always love the wilderness.
And Canada 3/4 is still wilderness with its millions of lakes too.
You really take good pics.

I love your selection of songs. Very nice, Iina. The first one playing is beautiful.
You got good taste. Lee.

iina said...

Uncle Lee

I have heard canada have more beautiful scenery.. wish I'm there to take all the photos.. Love to see the maple tree ;)

It's a song in year 1997 sang by Liza Hanim from her 1st album.. She's from Klang as well ;)

You have a nice day yeah ;)

fatt said...

canteknya gambar yg 1st ni (ni bukan komen mengipas..hihi. ikhlas tau!). i remembered there's 1 place liddis kat nz...tp dah lupe arr katne..mcm scene LOTR kan? :)

iina said...

Fatt

Kalau NZ sure byk scenery lawa2 kan.. Negara nie famous dgn sukan ski.. sebab kwasan peergunungan kan.. tapi masa p nie musim panas.. tapi mmg lawa sangat.. tgk tak puas mata memandang../ nak2 pulak ada beberapa ekor lembu yang kat diletak loceng kat leher tuh.. cam ala-ala swiss jek.. Harap dapat ke sana semula.. pernah cakap dgn kwn yg sama p tuh.. kalau diorg nak p sana lagik.. aku nak ikut.. hahaha. bkn apa dulu hby dia study kat France.. so masa hby dia bujg tuh.. dia selalu p Andorra sebab negara bebas cukai.. Masa trip nie.. kiranya trip momery lane lah..

Tapi shopping situ mmg heavenlah.. brg mmg best.. convert dari euro ke pound masih murah gile2..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin