Thursday, 2 July 2009

Semoga aku tetap kekal cerah jelita..


Ahaks..

Aku tahu mesti ada yang cemburu..

Sebab aku kata aku cerah jelita..

Tapi memandangkan cuaca semakin panas membahang nie..

Dengar-dengarnya mungkin mencecah hingga ke 30 darjah celcius..

Ya.. segalanya mungkin..

Harapannya aku tetap kekal cerah..

Uih.. rasanya seperti tipis sahaja harapan untuk kekal cerah itu..

Takpe.. Kekanda ku masih setia di sisi..

Itu sudah cukup buat aku..

Walaupun aku tahu ramai yang rindukan aku.. dan sedang rindu teramat rindu..

Namun adakah aku rindu kamu??

Biarlah.. aku tak mahu menjawab soalan itu..

Ku jalani hari-hari yang panas kelabu..

Dengan hati yang syahdu dan sayu..

Adakah aku rindu??

Adakah kamu rindu aku??

Adakah aku dan kamu saling merindu??

Entah aku sendiri pun tak tahu..

Yang pasti.. dalam hati aku selalu ada rasa rindu

Untuk siapa?? Hanya buat mereka yang cukup istimewa di kalbu

Cerah.. panas.. biru.. ungu.. kelabu..

Ya.. itulah yang sedang aku lihat di sepanjang perjalanan itu

Doakan semua baik-baik untuk aku..

Sebab aku tahu kamu semua sahabat-sahabat yang baik tingkah laku

Yang sentiasa buat aku tersenyum sengih malu

Dalam mengaku kamu semua istimewa buatku

Ku kini terbang terawang-awang di langit membiru

Jaga diri nanti ketemu


7 comments:

faqir said...

bile kite ketemu...jangan nanti kamu..malu pilu sudu garffuuu

julietchun said...

Ooooooohhhh aku rindu, katakan padanya aku rindu.:D

suhu glasgow sama panas ngan mesia ke, patutlah aku rasa macam aku kat glasgow jek skang ni,hehehe.

lupekanje said...

oohh..
aperkah aku rindukan kamu
walopun kau bukan kenal aku..
aku pun tk kenal dirimu
namun ku tahu
dan kau pun tahu
kita saling tidak tahu
apakah benar kita merindu
dan ingin ketemu...
yaaaahhh...aku ingin ketemu dirimu
nantikan je kau pulang ke sisiku...
huhu...

ku tak sempurna said...

adakah cerah dan jelita ko boleh menyebabkan semua org kampung tak cam ko?? hikhikhik
.
.
.
.
..
.
..

.

ko nak balik malaysia ke??????

betul ke apa yg aku faham ni??

kakpah said...

Ina, tak semuo yang cerah tu jelita. Ada yang hitam bekilat pun memikat.
Kau rindu kek kakpah ko.

KAKTINY said...

salam..

setentunya aku rindu kamu...

Semoga perjalananmu kali ini akan lebih membuahkan lagi rasa rindu kepada Pencipta kita yer...

Aku menunggu kepulanganmu...

iina said...

Faqir

sudu garfu banyak kat umah akak.. ko nak ke?? ;)

Juliet

Tak sama.. lagik sejuk dari mesia.. tapi aku sememang dah gelap waaaaaaaaa.. tensen aku

Acik

Den pun rindu kek cik.. nie takdo tipu2 de.. insyallah sok2 den poei putrajaya leh singgah jumpo cik.. adik ipar den kojo kek sepital putrajaya tuh

KTS

balik mesia? Insyallah tahun depan.. tapi aku p jalan2 gelapkan kulitku yg sememangnya cerah ini ;)

Kak Pah

Kalau dah sedio cerah jadik golap camno tuh kak.. takleh tgk muko lah cik lain bonar den raso eee.. yo kak den rindu kek kak.. ;)

Tiny

Alhamdullilah.. aku selamat sampai kul 3.30 pagi tadi.. tidur sejam.. bgn kul 5 pergi keje lak.. smpi skrg baru ler dpt nak check email masuk internet semua.. seminggu berjalan tgh panas rasa nak pitam pun ada nie

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin