Monday, 13 July 2009

13 Julai: Datang Lagi

Hari ini waktu entri ini dipaparkan.. waktunya adalah tepat pukul 12.00 tengah malam waktu Glasgow dan 7.00 pagi waktu Malaysia..

Apa yang istimewanya hari ini?? Hari Isnin.. Tiada yang istimewa sebenarnya.. melainkan buat mereka yang dilahirkan pada tarikh ini..

Semoga pada hari yang istimewa ini.. memberikan keceriaan dan kegembiraan buat semua yang menyambutnya.. Semoga semua hasrat juga terlaksana..


Buat semua sahabat yang telah membuat ucapan-ucapan awal.. Terima kasih.. Terima kasih.. Setiap satu ucapan aku hargai dengan sepenuh hati..

Salam hari lahir buat semua.. :)

Buat seorang sahabat itu..
Terima kasih atas kiriman sms, email dan pesanan di YM..
Di hari yang istimewa ini..
Hati terdetik untuk mengucapkan kata-kata terima kasih..
Cukuplah ia hanya disampaikan di sini..
Pintaku.. Rasailah rasa itu ketika sebuah hati pernah terluka di hari lahirmu dulu..
Luka di hati ambil masa untuk diubati..
Apa jua aku tetap hargai setiap ucapan itu..
Terima kasih..


12 comments:

kakpah said...

apo istimewo e harini ina. besdei kau ko. kan ko haritu kau dah nyambut besdei. Tolong kau ingatkan balik ingatan akak yang dah tak borapo nak ingat ni hik..hik..

KAKTINY said...

HAPPY BIRTHDAY SAHABATKU SAYANG...

AKU DOAKAN SEGALA YANG TERBAIK UTK KO..

cepat balik dan cepat tuntut hadiah2 ko yg aku simpan satu persatu ni.. termasuk senarai tempat kita nak pi beronggeng nanti nih.. hihihi

faqir said...

selamat hari tuo kak ...kkihhkkhiiihsss3x

iina said...

Kak Pah

yo kak dah celebrate. Thn lepas ler tu kak. Thn nie sambut lain lak. Hadiah den takdo ko kak?

Tiny

ko simpan hadiah aku? Uihh jenuh aku nk ngutip tuh nanti. However thanks so much dear. Aku hargai setiap satunya. Take care.

Faqir

toce2. Akak tetap muda remaja sentiasa tau. ;)

julietchun said...

Dikeheningan malam
tak lena mata ku pejam
teringat yg tersayang
sangat jauh utk ku pegang :D

Allah selamat kan kamu
Selamat hari lahir.

MaDaM LiEzA said...

SELAMAT HARI LAHIR, SEMOGA PANJANG UMUR.... MURAH REZEKI

lupekanje said...

Selamat Menyambut Hari Kelahiran buat iina di sana...
hanya doa yg acik kirimkan buat iina,
moga tercapai segala aper yang dicitakan..moga makbul segala yang didoakan, moga dijauhkan dari segala yang tidak diinginkan.

Mak Su said...

selamat hari lahir, tahniah :D

one love said...

:)

iina said...

Juliet

bermadah seloka buat aku terpesona. Thank u so much.

Lieza

Tq ya ;)

Acik

Timo kacih acik. Insyallah. Amin. Semoga kita sesama mendpt kesejahteraan dlm kehidupan.

Mak su

Thanks. ;)

Nurul

;)) happy selalu

ku tak sempurna said...

bunga apa tu??
macam bunga taik ayam... hihihi...

.
.
..
.

.
.

selamat hari lahir yg ke teeeeeeeeeeet..

semoga sentiasa diberi keimanan dan kesihatan..


.
.

maafkan diri ini andai terlanjur bicara.. tersilap senda...
errr... selamat hari raya... opocot!!
selamat hari lahir sekali lagi..


hihihihi
aku tetap muda :)

iina said...

KTS

aku rasa ler ko tuh kena pakai mata 4 sebab jenis bunga pun ko tak kenal.. mana de bunga taik ayam warna merah wakakakah..

muda?? mmg pun.. si comot mmg terlalu muda

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin