Monday, 13 July 2009

Merci.. Gracias..


Buat mereka yang telah memberikan ucapan Hari Lahir..

Terima kasih

Buat mereka yang mengirimkan kad-kad hari lahir..

Terima kasih

Buat mereka yang memberikan hadiah-hadiah..

Terima kasih sekali lagi..

Aku hargai setiap satunya..

Insyallah akan dipakai buat ingatan terhadap kalian semua..

Sekali lagi.. Terima kasih ya..

Ada satu lagi hadiah yang masih aku tunggu belum nampak bayangannya..

Wahai kekanda... dimana.. katakan dimana.. ;)

Yang pasti mesti ada setiap tahun..

Kek (Gambar kek takde sebab malas nak ambil gmbr, lagipun dah selesai kek tuh ;)) & Bunga ini..

Buat semua.. Terima kasih..

Buat Kekanda.. Janganlah buat-buat lupa pulak.. :P

9 comments:

DUN Behrang 2020 said...

Happy Belated B/day...kekanda tu tak lupa...ketahuilah betapa resah gelisahnya dia memikirkan sesuatu yg istimewa...

iina said...

Dun

Resah?? Takde ye.. belum penah lagi tgk dia resah hanya sebab nak beli hadiah hari jadi.. Yang istimewa itu selalunya atas permintaan.. tiap tahun begitu.. takyah dia susah2 nak fikir beli hadiah apa.. awal2 tuan punya badan dah fikir nak hadiah apa.. (biasanya permintaan itu telah dimaklumkan setahun awal hehehehe)

KAKTINY said...

kek ngan bunga dh dapat yer?.. pakwe ko tu, pasal dia taknak hadiah besday dia tahun ni pasal tu dia buat2 lupa cam ko pun taknak hadiah besday ko tahun ni jugak kot.. kehkehkeh...

ku tak sempurna said...

kekanda,
jgn lupa pada adinda juga..
hidup mesti adil...

hihihi..
.
.
.
.
.
apa la gamaknya hadiah yg ko tak dapat lagi tu??

errr... kekanda... lupakan je laaaa...

hihihi

kakpah said...

oo alah hai. besdei ko yo. hepi besdei lah ina. Tahun dopan yo lah akak bagi kad yo. hehe..

faqir said...

kekanda kasik hadiah anak sorang lagi ok tak buat kak ina ni.. hahaha

iina said...

Tiny

Tu ler tuh.. dia wat dek jek.. mentang2 hadiah dia aku offer dia tak nak.. hadiah aku pulak wat donno lak.. mana leh.. apa pun hadiah tetap hadah dah janji

Kts

cepat2 ler kawin.. kesian aku tgk ko nie.. cam gila bayang jek.. ahaks.. hadiah yg aku bakal dpt takyah ler bgtau.. krg ko sentap lagik wakakakah

Kak Pah

takpo thn dopen den balik den tuntut tau kak

Faqir..

Bagi anak?? hehehehe bukan itu kuasa allah ke?? kita minta2 tuh boleh.. yang makbulkan DIA kan ;)

lupekanje said...

sonoks nyer dpt banyak kad ucapang gittuu..

TOKMA said...

Salam Iina, tokma ucapkan Selamat Menyambut Hari Lahir. Semoga dimurahkan rezeki dan dipanjangkan umur juga berbahagia selalu.

Lama tokma tak jenjalan umah Iina. Iina apa kabar.

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin