Friday 27 June 2008

Buat bina untuk hari apresiasi SMG 2008

Aku baru sahaja balik dari mencari hadiah bersama dengan kak haizan untuk hari apreasiasi (anugerah) sekolah malaysia glasgow esok. Kepenatan mencari hadiah masih terasa.. sambil aku pun ikut shopping sekali hehehe.. akhirnya ku singgah ke Art Store untuk beli kad ala-ala kad manila (jenis kad board di sini takde jenis cam kad manila tu)

Petang nanti aku kena datang semula ke department membuat cetakan huruf-huruf tulisan bagi bina tersebut.. Aku dah janji dengan Suthanya untuk tunggu aku petang ini.. tidaklah aku sorang-sorang je kat bilik..

Entah sampai pukul berapa agaknya aku akan berada di department.. takpelah.. nanti aku paksa Suthanya tunggu aku sampai siap ;)

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin