Sunday 13 April 2008

Keletihan

Sebenarnya 2 hari ini aku keletihan dan kekenyangan. 2 hari berturut-turut mendapat jemputan makan tengahari dan petang. Alhamdullilah syukur rezeki kami.. makan sampai tak sedo diri.. kekenyangan sungguh.. itulah aktiviti kami kadang kala saban minggu ada sahaja rakan yang mengajak ke rumah.. kadang kebetulan ada makan-makan.. kadang hanya sekadar makanan ringan. Namun bila ada jemputan makan begini.. selalunya kami akan cuba datang.. yelahkan tuan rumah penat memasak.. bila lauk tak habis.. pening pala juga.. heheh biasalah.. sebab aku pun selalu jemput orang datang ke rumah..

Insyallah.. 3hb Mei ini aku akan balik ke Malaysia. Setakat ini tarikh itu telah ditetapkan. Tiket pun dah tempah.. duit sahaja belum dibayar lagi.. aku tempah di travel agent.. dapat lebih murah lagi harga tiket. Sepanjang ke jamuan makan 2 hari ini, aku hebahkan juga yang aku akan balik ke Malaysia.. yelah kan untuk pengetahuan rakan-rakan di sini.. nanti balik senyap-senyap kata apa pula..

Esok.. seperti biasalah kan.. study semula.. dan rasanya aku kena mula sediakan slide presentation untuk review nanti. Malah aku akan cuba siapkan survey dan check list berkenaan evaluation content material yang perlu aku analisa.

Letih betul hari ini.. pagi lagi sudah ke carboot blochairn.. selepas itu ke jamuan makan.. petang ke city centre semula.. dan mulalah merayap ke Forge ler.. ke Asda ler.. akhirnya dua-dua penat.. nie pakwe dah hilang.. pergi melepak pulak ke rumah kawan..

Oklah masa untuk berehat..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin