Friday 18 April 2008

Debaran

Entah kenapa sejak beberapa hari ini aku sering berdebar-debar.. teringatkan review pada minggu depan.. risau pun ada.. seram sejuk pun ada.. dulu ternanti-nantikan tarikh dan masa tersebut.. bila dah tau masanya.. aku pula rasa seram sejuk.. entahlah mcam-macam perasaan yang datang.. yang utama aku risaukan soalan-soalan yang bakal ditanya.. sebab.. aku sendiri pun ada yang masih belum ku ketahui.. tapi kadang bila difikirkan semula.. bertawakallah kan.. sedia mana yang dapat.. tapi jauh di sudut hatiku.. aku seolah ada rasa cemas.. risau dan berdebar-debar..

Melihatkan slide yang disediakan seolah masih ada yang belum mencukupi.. mungkin itu yang membuatkan aku sedikit risau.. mungkin bila slide itu siap dan selesai.. insyallah kerisauan aku berkurang sedikit.. kadang tak sabar nak tunggu lepasnya review tersebut.. seolah menanti viva je rasanya..

Kenapanya.. debaran seolah menjadi terlalu kuat.. puas dicari puncanya? sebab nak review ke? sebab keluarga ke? sebab apa? emm nanti ku cari puncanya.. seolah masih ada sesuatu yang dicari-cari.. dinanti-nanti... semoga aku temui puncanya.. insyallah

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin