Tuesday 1 April 2008

Presentation

Hari ini aku masih tercari-cari dan memikirkan topik apa sebenarnya yang hendak aku present esok semasa meeting group i-lab.. seperti minggu yang sebelumnya kebanyakan ahli diminta untuk present apa jua topik yang dirasakan sesuai.. ada yang present topik berkenaan dengan research mereka.. ada yang present tentang pengalaman mereka ke negara tertentu.. dan ada juga yang present tentang bidang yang mereka kuasai..

Aku?? masih tak tahu lagi topik apa yang hendak dibentangkan.. terfikir juga untuk present sesuatu yang sekadar untuk suka-suka seperti berkenaan dengan Malaysia.. tapi pada masa yang sama aku juga ingin present sesuatu yang berkaitan dengan research aku.. tapi memikirkan tajuknya pun masih baru sangat.. walaupun proposal dah dibuat sebelum ini.. namun.. aku sendiri tak pasti.. jika present berkaitan dengan research boleh juga aku senaraikan sebagai sebahagian dari kerja yang aku buat.. tengoklah bagaimana.. mungkin juga.. present berkenaan research sebagai persediaan untuk review di masa akan datang.. mungkin itu yang terbaik dan sesuai.. insyallah..

Nanti ku fikirkan semula.. mana tahu kan lewat malam nanti atau pagi esok ku dapat ilham yang terbaik dan bernas.. walaupun sekadar 6 minit dan hanya perlu selebih-lebihnya 20 slide sahaja.. namun perlu juga difikirkan yang terbaik untuk ku.. nanti ku fikirkan semula..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin