Monday 14 April 2008

Cerita di pagi Isnin

Isnin datang lagi.. dan seperti biasalah bila hari Isnin sahaja semua mood seolah lambat nak bermula.. slow and steady je.. bila baca email pagi ini.. pelbagai perkhabaran juga yang aku terima..

Apa pun setiap kisah itu ada sedihnya ada gembiranya.. apa juga.. sabarlah semuanya.. insyallah ada sebab yang terjadi.. kuatkan semangat.. tabahkan hati.. jangan tension.. jangan sedih-sedih.. jangan stress.. jangan fikirkan sangat.. cuba selesaikan sedaya mungkin.. selepas itu bertawakal insyallah.. aku sentiasa doakan yang terbaik untuk semua.. doa aku sentiasa ada untuk semua sahabat-sahabatku..

Aku tidak mahu menceritakan secara detail setiap kisah itu.. cukuplah aku dah puas berkata-kata sejak semalam dan pagi ini.. yang tinggal hanyalah doakan ku buat semua..

Insyallah semuanya berjalan dengan sebaiknya.. seperti yang diharapkan.. aminn

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin