Monday 20 October 2008

Hadiah dari Training Division


Pagi ini selesai kerja aku ke Legal House semula..

Mulanya aku agak terkejut kerana tiada seorang pun pekerja di pejabat..

Puas jugalah aku ke sana dan sini.. akhirnya aku lihat kebanyakan mereka sedang mengikuti kursus..

Tak dapatlah aku jumpa mereka semua.. namun aku sempat berjumpa dengan John..

Dia serahkan sekeping kad dan sebungkus beg berwarna pink..


Aku tidak dapat berkata apa-apa.. hanya sekadar meluahkan rasa terima kasihku..

John juga memintaku untuk memaklumkan padanya semula.. andai aku mahu bekerja di situ lagi.. bila-bila masa dia sanggup menerimaku semula.. walau apa juga keadaan.. dia akan sentiasa terbuka menerimaku..

Aku??? Aku tidak mahu berjanji apa-apa.. aku telah bulat tekad.. biarlah.. aku berehat dahulu.. jika ada keperluan atau kesempatan lain.. mungkin.. siapa tahu kan.. Hanya Allah sahaja yang Maha Mengetahui

Aku keluar dari bangunan itu dengan rasa yang pelbagai.. Namun aku rasa seronok..

Hari ini juga buat pertama kalinya aku berbaju kurung ke Universiti.. sahaja mengambil rasa dan mood raya sebelum balik ke Malaysia..

Setelah sampai ke rumah barulah aku buka hadiah tersebut.. 2 botol barangan spa adalah hadiah yang diberikan.. yang utama bertulisan "Bidadari" Terkejut juga membaca perkataan itu.. Namun aku pasti ianya produk dari Indonesia berdasarkan gambar pada botol berkenaan.. apa juga aku tetap terharu..

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin