Wednesday, 30 July 2008

Tag dari cik puan kesum

Aku kena tag.. his22... kena jawab ler nie

1. kali pertama naik kapal terbang
Masa pergi study kat edinburgh dulu..

2.Kali pertama ke oversea
semasa study kat edinburgh juga

3.Kali pertama duduk berjauhan dengan keluarga
Semasa duduk asrama di sekolah menengah tengku ampuan rahimah klang

4. Ingin melancung ke
Egypt, turki, jepun, negara2 europe byk lagi ler

5.Favourite accessories
beg, kasut, gelang, rantai, perfume, biasalah pompuan hehehee

6. 4 Perkataan yg selalu disebut

  • Hai
  • Bye.. see you tomorrow
  • aye..
  • yup


7. Kalo ada duit *juta...juta...juta*

Best tu.. banyak benda boleh beli.. sedekah sudah tentu.. bagi mak n ayah p umrah ke haji ke.. beli pulau letak nama sendiri ke hhehehe.. melancong ke.. buat rumah banglo.. beli keta byr cash.. pelaburan.. buat rumah anak yatim.. buat sekolah swasta.. buat universiti swasta.. uihh byk ler tak tercakap

8. Siapakah yg akan di tag:
sape ekk.. tak yah tag boleh tak hehehe..

5 comments:

Cik Puan Kesum said...

wa..ni kira org pertamala kena tag ni..mekaish sb sudi buat tag ni.hehe..rasnaya dh ramai yg kena tag ni.hehe

mashi said...

weh, rupa2nya tak terasa nak datang jumpa aku ye ? Quote dr "Ingin melancung ke".

iina said...

kesum> kali kedua.. ari tu daffodil dah tag

mashi> aku jumpa ko kat nz tak kira melancung ler.. itu dah kira wajib datang.. hehehe

chinta said...

kelakar la kak ina nie..nak beli pulau letak nama sendirik...wuhuhuhu...tak terpk lak kita!

kalau dah beli tu, jemput2 la kita dtg ekk...he he

iina said...

hehehe.. scotland nie byk pulau leh rembat je beli satu hehehe letak nama sendiri.. pastu leh buat suka hati ler hehehe

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin