Tuesday, 15 July 2008

Hadiah dari Suthanya



Semalam aku buka hadiah yang diberikan oleh Suthanya..


Rupanya sebuah cenderahati dari Thailand..

Akhirnya aku putuskan untuk meletakkannya di atas kotak desktop PC di meja studyku di CIS..


Terima kasih banyak-banyak..

5 comments:

chinta said...

wah bnyk nye koleksi souvenior dr kwn2...bestkan!! kita pon dpt tudung dr egypt dan syria yg belit2 tuh..tapai jarang pakai sbb mcm nampak serabut jek muka nieh...ahaksss

iina said...

takpe simpan buat kenangan kan kan.. kawan-kawan bagi

KAKTINY said...

jaga2.. bear tuh nak jatuh tuh.. (kang kena sondol ngan lembu tu mesti tergolek ke bawah si bear tuh.. hihihi)

julietchun said...

Kita kena hargai pemberian org kan.

iina said...

tiny> muahhaha.. dah banyak kali jatuh gak hehehe.. bukan kena sondol je tendang semua pun ada.. tapi masih dapat diselamatkan hehehe

Julietchun>betul tu setiap pemberian tu perlu dihargai.. tangan yang memberi lebih baik dari yang menerima.. tapi aku.. terima banyak2 pun ok je hehehe

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin