Wednesday, 16 July 2008

Senyum..

Hari ini aku mulakan hari dengan senyuman..


Tidak sedikit pun hatiku terusik..

Senyuman dan gembira hati tetap tidak terusik..

Tidak ada apa yang perlu aku takutkan.. dan tidak ada apa juga yang perlu aku risaukan..

Allah maha mengetahui..~






Aku rindu kucing-kucingku kat rumah mak di kampung..

5 comments:

zany said...

iina, kucing anak saya bertambah2, kejap di belakang rumah, kejap dibawa ibunya ke depan, meriah, bila kita balik kerja, berlari kucing2 dapatkan kita, ha, ha....anak kecik dah tak ada sambut maknya, sekarang kucing pula sambut, tetap makhluk Allahkan.

iina said...

wah bestnya banyak anak kucing.. ada peneman bila tension2 kan.. teringat kucing kat kg.. tiap kali balik sure semua ngejor je masuk hehehe sampai kena perli ngan mak.. "aihh ko balik semua ye ngeow je"
waaaaa.. sini kucing takde.. anjing banyak ler.. naik bas pun ada anjing..

julietchun said...

Aku sk kucing tp aku gak tkt kucing,camner tuh.

KAKTINY said...

"senyum seindah suria.. yang membawa cahya.. senyumlah dari hati.. duniamu berseri.." - pheh.. tak sangka aku hafal lak lirik lagu kempen 'senyum malaysia'.. hahahhaha

iina said...

julietchun> takpe kucing tu xmakan org ye.. eheheh

tiny> lama tak dengar lagu tu hehehe..

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin