Saturday 8 December 2007

Malam di Glasgow WinterFest 2007



Lepas kerja tadi.. aku janji dengan shima nak shopping di city centre.. sambil plan nak ambil gambar di qeorge square malam nie.. tiap-tiap hari aku duk lalu GS tu tengok lampu.. tapi tak berkesempatan pulak ambil gambar.. malam nie balas dendam kejap.. sambil tengok orang main roller ski kat GS.. belum x'mas lagi tapi sambutan kat sini betul-betul macam nak raya kat mesia.. semua shopping mall buka sampai lewat malam.. kecuali malam nie ler.. bila malam jumaat.. hari gaji.. dan masa utk mat2 saleh nie p pub.. ada ler jumpa orang mabuk masa kitaorang sibuk nak bergambar.. begang betul aku dengan shima.. cakap merapu je ekekke.. last2 kitaorg pendek kan masa bergambar.. mengacau betul ler orang tu.. nak bergambar pun xsenang..
However aku berjaya juga ambil beberapa keping gambar sementara tunggu si shima datang .. lama juga aku tunggu sampai nak beku tangan aku kesejukan.. nasib xkeras jadi air batu je.. lepas tu apa lagi p berjalan sakan ler kitaorg.. akhir sampai p asda.. pastu balik dua2 sakit kaki.. aku ingat aku je yang rajin jalan shopping kat mesia.. rupanya sampai glasgow pun sama juga ekekke.. takpe jalan2 cuci mata.. sementara dah gaji nie... walaupun taklah banyak mana pun...

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin