Thursday 27 December 2007

Boxing day di Glasgow

Semalam aku bershopping sakan .. pukul 8.00pg dah keluar rumah.. sampai city centre dalam kul 8.45.. aku jalan sorang je dulu.. tengok Next dah buka kul 7.00pg.. orang semua keluar dari Next dengan berbeg2.. pulak tu queue punyalah panjang.. orang yang membeli belah,. jangan cakaplah.. aku masuk pun dah pening pala.. ramai sungguh orang.. tengok debenham dan house of fraser pun dah buka.. aku singgah kat house of frazer beli perfume Dior.. miniature set.. dari 25pd.. dapat 16.47pd.. yang mahal dapat beg kertas house of frazer lagik.. bukan pe kat situ semuanya mahal-mahal.. harap time sale jelah masuk.. kalau takde sale.. pukul 10.15 aku janji dengan kak zarina nak bershopping dengan dia.. so aku pun tunggu dia depan 'Dunne Store' tempat kerja dia.. lepas tu kami pun berjalan sambil tengok-tengok barang..

Dalam pukul 1 kak zarina balik sebab ada jemputan makan rumah abg salim.. aku tak join sekali sebab pakwe kerja.. kalau nak pergi pun maybe tunggu dia balik.. Shopping sakan jugalah semalam.. sampai tak muat dah tangan nak pegang plastik beg.. maybe sebab teruja tengok orang semua beli barang.. so aku pun join sekali lah.. heheheh

No comments:

Related Posts Widget for Blogs by LinkWithin